سرگرمی روز جمعه : تیرانداز هالوون

سرگرمی روز جمعه :  تیرانداز هالوون
  • 1390/11/28
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

 

گاهی پیش می آید که تعطیلات به هم گره می خورند و حسابی کیفور می شوید سه چهار روز تعطیلی پشت سر هم حال هر کسی را حسابی جا می آورد ! مخصوصا کسانی که کارهای یکنواخت و پشت سر هم دارند . اگر شما هم به چنین تعطیلاتی خورده اید حتما می دانید که چه می گویم . به هر حال حالا که آخر هفته است حتی اگر یک روز فقط تعطیلی دارید هم باید از آن حسابی استفاده کنید. در بازی این هفته شما باید خودتان را در هدف گیری محک بزنید و ببینید که آیا می توانید  هیولاها را نابود کنید و مراحل را به خوبی طی کنید .

 

تیرانداز هالوون

هدف بازی این است که با موفقیت تمام انواع هیولاهایی که در روبه رو دارید را نابود کنید و آنها را به تابوتهایشان و یا همانجایی که بودند حواله کنید . تا هر مرحله را بتوانید به خوبی اتمام کنید و به سراغ مراحل بعدی بروید .

 

در این بازی تعداد یست و چهار مرحله و چند مرحله امتیازی در انتظار شماست تا بتوانید توانایی های خود را امتحان کنید .

 

اولین مرحله بسیار ساده است و در واقع تنها برای این است که شما بتوانید با بازی ارتباط برقرار کنید و بازی را بشناسید . به کم موس خود هدف گیری کنید ، مقدار قدرت را تنظیم کنید ( فاصله تا هیولا را در نظر بگیرید ) سپس وقتی که آماده بودید چپ کلیک کنید تا خون آشام را به درک و همان جایی که بود ارسال کنید .خوب فکر کنید ، کار ساده ای است که خون آشام را به درک بفرستید و برای همیشه از شر او خلاص شوید …  

 

 

کارش تمام شد !

 

 

هنگامی که با موفقیت توانستید شر خون آشام را بکنید و او را روانه تابوتش کردید ، پلک چشمانش بسته می شود و به خواب می رود و تابوت محو می شود .

 

 

 

هیچ کاری لازم نیست انجام دهید تا به مرحله بعد بروید …این فرایند کاملا خودکار است .

 

در مرحله دوم شما با دو نوع دیگر از هیولاها روبه رو می شوید … مومیایی ها و جادوگر ها ! در این مرحله شما می توانید انتخاب کنید که با چه نوع از هویلاهایی می خواهید مواجه شوید . برای اینکه بین هیولاها مورد مد نظرتان را انتخاب کنید از نوار هیولا در گوشه بالا سمت چپ استفاده کنید . خب حالا دیگر وقت آن رسیده که هیولا را به تابوتش بفرستیم . ..

 

 

 

حالا وقتش است که جادوگر را به داخل دیگ  سیاه بفرستید … 

 

 

همچنین همین کار را هم با مومیایی بکنید  و او را هم به سر جایش بفرستید …

 

 

در اینجا مرحله سوم را مشاهده می کنید … باید جادوگر را به بالا تا آن جایی که او بتواند علامتهای مومیایی و خون آشام را جمع آوری کند ببرید . اما ابتدا او باید از کدوتنبل های شیطانی عبور کند .

 

توجه داشته باشید که در طی بازی با جمع آوری آیکن ها و علائم خون آشام و مومیایی و جادوگر ها می توانید بعضی از انواع هیولاها را آزاد کنید و هیجان بیشتری را در مراحل تجربه کنید .

 

امیدوارم از این بازی لذت ببرید و آخر هفته خیلی خوبی داشته باشید .

 

از اینجا می توانید این بازی را مشاهده کنید

 

منبع :How-To Geek  

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *