مدیر برترین شرکت بازی سازی جهان (گیملافت) در ایران

مدیر برترین شرکت بازی سازی جهان (گیملافت) در ایران
  • 1390/12/7
  • ITTeach
  • 1

سباستین گیوری مدیر بازاریابی برترین شرکت بازی سازی موبایل جهان به ارزیابی بازی های موبایل در جهان و انطباق آن در ایران می پردازد

سباستین گیوری مدیر بازاریابی برترین شرکت بازی سازی موبایل جهان

هر سال میلیاردها دلار در سرتاسر جهان صرف بازی های موبایل می شود، این آمار و ارقام تصویری را برای درک بهتر محل خرج  این  میلیاردها دلار، روند رو به رشد بازی های  freemiumیا رایگان، و اینکه فعال ترین گیمر های تلفن همراه که ها هستند، با دقت بررسی کنید.

کل ارزش صنعت سرگرمی های موبایلی در سال ۲۰۱۰:  ۳۳ میلیارد دلار. پیش بینی برای سال ۲۰۱۵: ۵۴ میلیارد دلار

سود خالص صنعت بازی های موبایل در سال ۲۰۱۰: ۸ میلیارد دلار. پیش بینی سود برای سال ۲۰۱۴: ۱۱ و چهار دهم میلیارد دلار

۵۳درصد از گیمرهای موبایل را مونث و ۴۷ درصد را جنس مذکر می باشند

میانگین سنی بازی خورها برای آقایان ۲۷ و نیم سال، برای خانم ها تقریبا ۳۰ سال و به طور متوسط ۲۸٫۲ سال بوده

افزایش قابل ملاحظه میل کاربران به استفاده از freemium ها: freemium ها برنامه هایی هستند رایگان که درآمد تولید کنندگانشان از محل تبلیغات، قرار دادن امکانات اضافی که فقط با پرداخت اشتراک توسط کاربران فعال می شود، خرید بازی به طور مستقیم از درون برنامه یا قرار دادن نسخه آزمایشی برای مدت محدود و تشویق کاربر به خرید نسخه نهایی پس از این مدت بدست می آید.

۸۱درصد از کل دانلود ها مربوط به برنامه های رایگان بوده است.

۵۱درصد از کل بازی های دانلود شده، بازی های رایگان بوده. ۲۷ درصد مربوط به بازی های با قیمت ۹۹ سنت و کمتر و ۲۲ درصد مربوط به بازی های ۱٫۹۹ دلار و بیشتر.

پیش بینی می شود تا سال ۲۰۱۳ «خرید از درون بازی» جایگزین «پرداخت به ازای هر دانلود» گردد.

در سالی که گذشت درآمد  توسعه دهندگان از تبلیغات درون بازی ها: ۸۷ میلیون دلار. پیش بینی سال ۲۰۱۵: ۸۹۴ میلیون دلار.

بازی محبوب Angry Birds با بیش از ۱۴۰ میلیون بار دانلود، رتبه اول بازی های موبایلی را به خود اختصاص داد.

نسخه رایگان بازی پرندگان خشمگین به طور متوسط هر ماه تنها از محل تبلیغات، ۱ میلیون دلار را نصیب سازنده می کرد.

۸۴درصد دارندگان تبلت، از وسیله خود برای بازی کردن استفاده می کرده اند. و ۳۸ درصد بیش از ۲ ساعت در روز را صرف بازی با تبلت خود می کنند.

۶۸درصد از دارندگان تبلت حداقل یک ساعت در روز را صرف بازی با تبلت خود می کنند.

تعداد نرم افزارهای کاربردی سیستم عامل های محبوب کنونی: اپل (۳۳۳۲۱۴ با ۶درصد رشد)، آندروید (۲۰۶۱۴۳ با ۱۶ درصد رشد) و بلک بری (۲۶۷۷۱ با۲۱ درصد رشد)

با روند فعلی آندروید به زودی جای اپل را در صدر بیشترین تعداد برنامه های کاربردی خواهد گرفت. همچنین در حال حاضر برنامه های رایگان آندروید بیش از برنامه های رایگان اپل است.

۵۸درصد از کل توسعه دهندگان برای بیش از یک سیستم عامل محصول تولید می کنند.

۴۶درصد از کاربران بلک بری از هیچ بازی روی دستگاه خود استفاده نمی کنند. به این دلیل بلک بری یک سیستم عامل رو به افول معرفی شده.

۳۷درصد از کاربران آیفون روزانه از یک بازی روی گوشی خود استفاده می کنند.

سباستین گیوری مدیر بازاریابی شرکت گیم لافت( برترین شرکت بازی سازی موبایل جهان) در دومین کنفرانس خدمات ارزش افزوده موبایل ایران به تشریح بازار جهانی بازی های موبایل و تطبیق آن در ایران خواهد پرداخت.

برای اطلاع بیشتر می توانید به وبسایت کنفرانس مراجعه فرمائید: www.vasconference.ir

SébastienGivry

سپاستین گیوری متخصص در زمینه توسعه کسب و کارهای بین المللی، ارائه محتوای تلفن همراه از طریق کانالهای مختلف، اجرای راهکارهای تجارت الکترونیک، ترویج بازیها از طریق شبکههای اجتماعی و کانالهای سنتی و همچنین ارائه بازیهای کامپیوتری بر بستر IPTV میباشد.

آقای گیوری مدیر فروش شرکت Gameloft (بزرگترین تولیدکننده بازی تلفن همراه در جهان) و دارای مدرک کارشناسی ارشد اقتصاد از دانشگاه Kansas State و همچنین کارشناسی ارشد بازاریابی و ارتباطات از دانشگاه ESCP-Europeمیباشد.

گیملافت(به انگلیسی: Gameloft) نام شرکتی واقع در پاریس فرانسه است که بازی های ویدئوییمنتشر می کند و در سراسر جهان نمایندگی دارد. این شرکت که توسط برادران ژیلموت، بنیان گزاران و مالکان شرکت بزرگ بازی های ویدئویی یوبی سافتافتتاح شد، عمدتا بازی های موبایل دارای سیستم جاوا، برو(مخصوص گوشی های وایرلس)، سیستم عامل سیمبیانو هم چنین اِن-گیجتولید می کند.گیملافت هم چنین بازی هایی برای کنسول های پلی استیشن ۳و پلی استیشن پرتابل، نینتندو دی اسو وی، اکس باکس ۳۶۰و زیبوو هم چنین دیگر سیستم ها از جمله آی اُ اِس، وب اُ اِسشرکت اپل، آندرویدشرکت گوگل، ویندوز موبایل، بلک بریو هم چنین سیستم عامل های ماکو ویندوز کامپیوتر بازی منتشر می کند. گیملافت طبق توافقاتی که با شرکت های بزرگ ارائه دهنده خدمات موبایل، سازنده گوشی موبایل و فروشگاه اینترنتی این شرکت دارد، از شبکه پخش در بیش از ۸۰ کشور دنیا برخوردار است.

نوع شرکت شرکت سهامی عامبنیانگذاری ۱۹۹۹ بنیانگذار(ها) مايكل ژيلموت شعبه مرکزی پاريس، فرانسه مهمترین فرد: مايكل ژيلموت محصولات فوتبال واقعی درآمد ۱۰۱٫۳ميليون يورو شمار کارکنان ۴۰۰۰ (طبق آمار سال ۲۰۰۸)

جایزه بازی های ویدئویی آی جی ان در سال ۲۰۰۸:

  • بهترین پایه بازی در گوشی های وایرلس🙁قلعه ی جادو)
  • بهترین فناوری گرافیکی در گوشی های وایرلس🙁قهرمان اسپارتان؛ آی فون)
  • بهترین بازی اکشن گوشی های وایرلس:(قهرمان اسپارتان؛ آی فون)
  • بهترین بازی مسابقه ای\رانندگی گوشی های وایرلس🙁آسفالت ۴:نخبگان رانندگی؛ آی فون
دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام وخسته نباشید.از شما عزیزان خواهشمندم که بازی PES2015 اندروید را قادر به بلوتوثی بازی کردن فراهم سازید.از شما عزیزان خواستارم به این خواسته من رسیدگی کنید و خبرش را به ایمیل من ارسال کنید. باتشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *