نظر تحلیل گران درباره ی GTA 5

نظر تحلیل گران درباره ی GTA  5
  • 1391/2/10
  • ميثاق جراحي
  • 3

مدتی است خبر های خوبی از آخرین نسخه ی بازی فوق العاده محبوب و پر طرفدار GTA به گوش می رسد. نسخه  ی پنجم از بازی GTA به تایید رسمی شرکت Rockstar رسیده و ما منتظر هستیم تا ببینیم این شماره در نمایشگاه E3 امسال، چه حرف هایی برای گفتن دارد. به گفته ی یکی از اعضای اصلی در طراحی و ساخت نسخه ی 5 از بازی GTA، این عنوان بزرگترین بازی خواهد بود که در E3 2012 به روی صحنه می رود.

متاسفانه با جای افتادن فرهنگ غلط بسیاری از افراد در ایران، به نسخه های متعدد از بازی Grand Theft Auto شماره های فضایی نسبت داده می شود ! به طور مثال به شماره ی چهارم از بازی Grand Theft Auto، شماره ی 6 یا 5 می گفتند و با این حال Grand Theft Auto V، نسخه ی 7 یا 8 از این سری بازی خواهد بود ! برخی شرکت های ایرانی نیز با دست کاری بر روی نسخه های مختلف بازی، آن را به یکی از بدترین بازی های حال تبدیل می کردند.

خدا رو شکر این افراد نتوانستند بر روی نسخه چهارم از بازی که حسابی سر و صدا ایجاد کرد  و جزو معدود بازی هایی بود که توسط گیم اسپات امتیاز کامل 10 از 10 را دریافت کرد، تغییرات منفی حاصل کنند و این قضیه برای نسخه ی پنجم نیز صادق است.

نسخه ی قبل و نسخه ی بعدی از سری Grand Theft Auto، سیستمی قدرتمند را می طلبد و دیگر بسیاری از افراد که با شماره های اول،دوم و حتی سوم بازی خاطره داشتند، باید به فکر هزینه های اضافی برای این نسخه ی جدید باشند.

با توجه به تجزیه و تحلیل های آنالیزگر معروف یعنی Michael Pachte، نسخه ی پنجم از بازی Grand Theft Auto، در 23 اکتبر 2012، راهی بازار های جهانی می شود.

این آنالیزگر به این نکته ی مهم اشاره کرد که در ماه اکتبر یک رقیب بسیار خطرناک و جدی برای Grand Theft Auto 5 وجود دارد و آن چیزی نیست جز عنوان جنجالی شرکت 2K Games، بازی Bioshock Infinite.

بسیاری از تحلیل گر ها بر این نظر هستند که انتشار بازی Bioshock Infinite در 16 اکتبر،می تواند تهدیدی جدی برای بازی Grand Theft Auto 5 باشد و ممکن است به فروش این بازی ضربه بزند.

به طور حتم ماه اکتبر امسال، سرنوشت ساز ترین و بزرگترین ماه برای بازی خور ها در سال 2012 خواهد بود.

در ماه اکتبر 2012، شاهد عنوان های بزرگی هم چون Assassin creed 3 در کنار Bioshock Infinite و Grand Theft Auto 5 هستیم.

با این حال، سازنده گان شرکت Rockstar به این موضوع اهمیتی نمی دهند و مطمئن هستند این نسخه همانند نسخه های قبلی در روز اول انتشار، می تواند به فروش میلیونی دست یابد که عدد تخمین زده شده برای فروش Grand Theft Auto 5، بیست و چهار میلیون نسخه خواهد بود.

داستان بازی در Grand Theft Auto 5، در شهر Los Santos که نمونه ی تغییر یافته ی  Los Angeles است، اتفاق می افتد و شرکت بازی سازی Rockstar Games، خالق این سری اعلام کرد که  Grand Theft Auto 5، بزرگترین و وسیع ترین عنوان در سری خود خواهد بود.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. من با GTA-vice city کلی خاطره دارم.رما گرافیک این نسخه به نظرم مجذوب کننده تر خواهد بود.

  2. سلام، من از بازی GTA V خیلی خوشم میاد و میخوام گرافیک و رم کامپیوتر رو به ۴-۸ ارتقاع بدم آیا با این گرافیک و رم می تونیم به راحتی بازی کنم؟ مشکلی که نداری تو بازی؟
    جواب لطفا…….!!!!!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *