بررسی تبلت Slate PC سامسونگ

بررسی تبلت Slate PC  سامسونگ
  • 1391/3/19
  • آزاد
  • 0

در بازار پر رقابت تبلت ها که هر روز شاهد حضور برند جدیدی در این حوزه هستیم، اکثر شرکت ها از سیستم عامل اندروید برای محصولات تولیدی خود استفاده می کنند و در سوی دیگر این رقابت اپل سیستم عامل iOS  را به کاربرانش ارائه می دهد.ولی آیا تا به حال به این فکر کرده اید که  برنامه های ویندوز روی یک تبلت اجرا کنید؟ ایا دلتان برای محیط آشنا و دوست داشتنی ویندوز تنگ شده؟

شرکت سامسونگ با ارائه محصول جدیدی به نام Slat Pc ، که یک کامپیوتر شخصی در حد و اندازه  تبلت است،  لذت استفاده از محیط آشنا و دوست داشتنی ویندوز 7 را به شما می دهد. در ادامه به بررسی این محصول از سامسونگ می پردازیم.

 Slat Pc

سخت افزار:

شاید وجود پردازنده Core i5 ، رم چهارگیگ و هارد 64 گیگابایت، یکی از اصلی ترین دلایل نامگذاری آن به  PC باشد.

Core i5

بدنه و پورت:

آنچه را که روی بدنه این دستگاه مشاهده می شود شامل موارد زیر است.

سمت راست :

پورت ورودی USB 2.0 ، ورودی مشترک هدفون و میکروفون، دکمه های کم و زیاد کردن صدا، ورودی Mini HDMI ، ورودی آداپتور

Slat Pc

 سمت چپ:

دکمه های خاموش و روشن کردن دستگاه، دکمه فعال و غیر فعال کردن ویژگیAuto Rotate

Slat Pc

پشت:

دوربین 3 مگاپیکسلی، محفظه خنک کننده ( با توجه به این که سامسونگ از پردازنده  Core i5  در این دستگاه استفاده کرده است، به همین خاطر برای خنک کردن آن مجبور به تعبیه این محفظه شده است ) .

Slat Pc

جلوی دستگاه :

دوربین VGA، سنسور روشنایی، دکمه ای جهت اجرای برنامهTouch Luncher

Touch Luncher

بالا:

ورودی micro SD، دو عدد میکروفون

پایین:

دو بلندگو، ورودی داک

نرم افزار:

سامسونگ از نسخه Home Premium  سیست عامل ویندوز 7 بر روی این دستگا ه استفاده کرده است. و از انجایی که محیط این ویندوز برای قابلت لمکسی چندان مناسب نیست، سامسونگ جهت رفع این مشکل علاوه بر قرار دادن یک قلم، از اپلیکیشنی موسوم به Touch Luncher  استفاده کرده است . در این برنامه اپلیکیشن های مناسب صفحات لمسی، جهت برآورده کردن نیازهای روزانه کاربران گردآوری شده است.

  slate pc samsung

صفحه نمایش:

صفحه نمایش این تبلت 11.6 اینچی کیفیتی برابر 1366×768 را ارائه می دهد که معمولا این اندازه پیکسل معمولا در لپ تاپ هایی با سایز کوچک و گاهی متوسط دیده می شود.

کیفیت تصویر در این تبلت در حد خوبی قرر دارد و متون و تصاویر به صورت چشم نوازی نمایش داده می شوند.

  slate pc samsung

باتری:

سامسونگ ادعا کرده است که باتری این تبلت جهت 7 ساعت کار مداوم جوابگو خواهد بود، ولی در بررسی های انجام که توسط سایت Engadget   روی تبلت های مختلف انجام داده است، عدد 3 ساعت و نیم را برای Slate PC  سامسونگ ثبت کرده است.

لوازم جانبی :

  • قلم

همانطور که گفته شد سیستم عامل این تبلت ویندز 7 است و از انجایی که طراحی این سیستم عامل برای تبلت نبوده است در نتیجه نمی توان انتظار محیط مناسبی برای لمس کردن را داشت.به همین دلیل سامسونگ جهت رفع این مشکل، همراه با این دستگاه یک قلم را در اختیار شما قرار می دهد.

متاسفانه در این تبلت جایی برای قرار دادن قلم در نظر گرفته نشده است و باید به صورت مجزا آن را حمل کنید.

 •	قلم

  • کیبورد

بر خلاف کیبوردهای مجازی اندروید و iOs  ، برای ویندوز 7 کیبورد مجازی خوبی برای لمس کردن وجود ندارد. ولی سامسونگ برای این تبلت کیبورد بی سیمی طراحی کرده است که از طریق بلوتوث به دستگاه متصل می شود و برای روشن کردن آن فقط به دو باتری نیم قلمی نیاز خواهید داش.

 Keyboard slate pc samsung

  • داک

دستگاه با زاویه خوبی روی داک قرار می گیرد و دید مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد. در پشت داک ورودی آداپتور، HDMI, LAN  و هدفون قرار دارد.

 •	داک


دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *