موبایل اندرویدی از جنس گیاه بامبو

موبایل اندرویدی از جنس گیاه بامبو
  • 1391/4/22
  • امیر امام جمعه
  • 0

چندی پیش یک شرکت کوچک انگلیسی با نام AD تصمیم به ساخت گوشی هوشمند ADzero Bamboo گرفت که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی میکرد و مهم ترین ویژگی آن جنس بدنه آن بود که از گیاه بامبو ساخته شده بود. این ایده برای اولین بار توسط Kieron-Scott Woodhouse در دانشگاه Middlesex مطرح شد. و بعد از آن نیز به این دانشجو پیشنهاد شد تا طرح خود را به واقعیت تبدیل کند. تا مدتی از این طرح خبری نبود ولی به تازگی تصاویر یا کانسپشن هایی از این گوشی هوشمند بر روی وب سایت شرکت AD قرار گرفته است.

در این تصاویر میتوان طراحی کلی این گوشی را مشاهده کرد. لنز دوربین این دستگاه در قسمت پشت سمت بالا و در وسط قرار دارد. هم چنین ورودی microUSB و جک 3.5 میلیمتری برای اتصال هدفون در بالای دستگاه طراحی شده است. و فرم جدیدی از کلید مرکز صفحه در این گوشی قرار دارد که به نظر چوبی میرسد.

طراحی این گوشی به نظر بی نظیر میرسد ولی تاکنون هیچ صحبتی درباره سخت افزار آن به میان نیامده است. شرکت سازنده این گوشی ، AD ، اعلام کرده است این دستگاه دارای نسخه 4.0 سیستم عامل اندروید به همراه رابطه کاربری ADOAS میباشد. فعلا نمیشود نظری قطعی در رابطه با دیگر مشخصات این دستگاه داد ولی شرکت تولید کننده آن گفته است که این گوشی بسیار زیبا و در عین حال ساده میباشد. با این حال احتمال میرود قطعات بسیار مدل بالا و به کار رفته در گوشی های هوشمند بسیار جدید در این محصول نیز به کار رود.

به گفته شرکت AD این گوشی هوشمند در ربع چهارم امسال عرضه خواهد شد و در صورتی که دچار تاخیر شود در ربع اول سال 2013 عرضه میشود. این دستگاه به طور رسمی در کشور های چین و انگلستان معرفی میشود ولی فعلا مشخص نیست که کاربران باید چه مبلغی را برای داشتن این گوشی دوست داشتنی بپردازند.

منبع : SlashGear

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *