ترکیب گوگل ، فیسبوک و توییتر با Outlook

ترکیب گوگل ، فیسبوک و توییتر با Outlook
  • 1391/6/23
  • علیرضا
  • 5

همانطور که میدانید چند مدت قبل شرکت قبل مایکروسافت از سرویس آوت لوک رونمایی کرد . این سرویس که در واقع جایگزینی برای سرویس ها هاتمیل خواهد بود . اما شاید دانستن برخی نکات و قابلیت ها در مورد این سرویس برای شما جالب باشد . در این مطلب قصد داریم تا به یکی از این قابلیت ها بپردازیم . قابلیتی که با استفاده از آن میتوانید سرویس های دیگری مثل گوگل ، فیسبوک ، توییتر ، فلیکر و لینکداین را با آوت لوک ترکیب کنید . با گویا آی تی همراه باشید …..

در این مطلب ما به ترکیب سه سرویس گوگل ، فیسبوک و توییتر با آوت لوک اشاره ای خواهیم داشت و به روش انجام کار خواهیم پرداخت .


1- سرویس گوگل : ابتدا از بزرگترین سرویس اینترنتی دنیای وب یعنی گوگل شروع میکنیم . پس ابتدا این لینک را باز کرده تا به صفحه مربوط به مدیریت اکانت های متصل به حساب آوت لوک تان وارد شوید . اکنون لوگوی مربوط به هر سرویس را مشاهده خواهید کرد . روی لوگوی گوگل که آخرین لوگو است کلیک کنید .

در صفحه بعد روی دکمه Connect کلیک کنید .

در صفحه بعدی باید اطلاعات کاربری خود در وبسایت گوگل را وارد کنید . مرحله بعد جایی است که گوگل از شما درخواست اجازه دسترسی آوت لوک به اکانت شما را خواهد کرد و شما نیز با کلیک بر روی دکمه Allow access بایستی این دسترسی را تایید کنید .

کار تمام است و کافیست که روی دکمه Done کلیک کنید . بلافاصله نیز ایمیلی برای شما ارسال شده و موفقیت آمیز بودن عملیات را تایید میکند . اما پس از انجام این کارها چه اتفاقی می افتد ؟ لیست مخاطبانی که در سرویس گوگل داشته اید ، وارد اکانت آوت لوک شما خواهند شد .


2- فیسبوک : حالا به سراغ بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا میرویم . دوباره وارد این لینک شده و این بار روی لوگوی مشهور Facebook کلیک کنید .

در صفحه بعد روی دکمه Connect کلیک کنید . اطلاعات کاربری فیسبوک خود را وارد کرده روی دکمه Login کلیک کنید . در پایان نیز روی دکمه Done کلیک کنید . اما در بالای دکمه Done لینکی با عنوان Change Settings وجود دارد . روی آن کلیک کنید تا بتوانید موارد موجود در فیسبوک که از طریق اکانت آوت لوک تان به آنها دسترسی دارید را مشاهده کرده و در صورت نیاز تغییر دهید .

* مشاهده لیست دوستان فیسبوکی و استتوس آپدیت های آنها .

* چت کردن با دوستان فیسبوکی .

* مشاهده عکس ها و ویدیوهای فیسبوک .

* انتشار تصاویر و ویدیوها در فیسبوک .

* ارسال استتوس آپدیت ها و اشتراک گذاری تصاویر و داکیومنت ها با دوستان فیسبوکی از طریق مسنجر ، اسکای درایو و ویندوز فون .

در پایان با کلیک روی دکمه Save تغییرات را ذخیره کنید .


3- توییتر : مانند دو سرویس قبلی روی لوگوی توییتر کلیک کنید .

در صفحه بعد روی دکمه Connect کلیک کنید . به وبسایت توییتر منتقل خواهید شد و در آنجا باید پس از وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور ، روی دکمه Authorize app کلیک کنید تا دسترسی آوت لوک به توییتر شما تایید شود .

در اینجا باز هم به گزینه Change Settings وجود دارد . دو مورد را میتوانید تغییر دهید :

* مشاهده توییت ها در اینباکس و ویندوز فون .

* ارسال توییت و اشتراک گذاری تصاویر و داکیومنت ها از طریق ویندوز فون و اسکای درایو .


اما برای لغو اتصال یکی از این سرویس ها به آوت لوک باید چه کاری انجام داد ؟ برای انجام این کار کافیست که ابتدا روی گزینه Manage Accounts کلیک کرده تا به صفحه مدیریت اکانت ها بروید .

سپس روی لینک Edit موجود در زیر سرویس مورد نظر کلیک کنید .

صفحه ای باز خواهد شد که باید در قسمت پایین آن روی لینک Remove this connection completely کلیک کنید .

دوباره پنجره ای ظاهر خواهد شد که باید روی دکمه Remove کلیک کنید .

کار تمام است و سرویس مورد نظر به راحتی حذف میشود . اما باز هم امکان اتصال سرویس حذف شده به آوت لوک را در هر موقعی خواهید داشت .

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 5 دیدگاه
  1. با سلام.
    لطفا املای صحیح رو در مقالاتتون رعایت کنید. “میشود” و “میتوانید” باید “می شود” و “می توانید” نوشته شوند. “می” همیشه جدا نوشته می شه.
    شاید براتون خنده دار به نظر بیاد ولی کوچکترین نکته ها ممکن خیلی تو مخاطب شما تاثیر بزارن. مخصوصا اگه اون نکته به سواد مولف اشاره داشته باشه.
    با تشکر

    1. سلام ابوذر جان .
      شما درست میفرمایید ولی توی نوشته های اینترنتی دیگه زیاد مته به خشخاش نباید گذاشت .

      موفق باشی ….

  2. سلام
    میشه لطفا ب سوالات بخش مربوط به روت کردن nexus s سر بزنید و سوالات رو جواب بدین؟با تشکر

  3. سلام
    واسه توعیتر فقط میشه دایرکت زد؟
    من خیلی حالیم نشد باید چی کار کنم
    فیسبوک هم هیچ اندرکنشی من ازش تو اوت لوک نمیبینم
    یه فکری هم واسه ما بی سوادا بکن، لااقل 4 تا صفحه اینکه چطور و چه ارتباطاتی برقرار میشه رو میزدی
    مرسی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *