سرگرمی روز جمعه : ویروس دیوانه

سرگرمی روز جمعه : ویروس دیوانه
  • 1391/6/31
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

 

در بازی این هفته ابتلا کردن تمام سلول ها یک هدف بزرگ برای شما محسوب خواهد شد تا در نبرد ویروس ها برنده شوید . به نظر خودتان آیا موفق می شوید که تمامی چیزهایی که در سر راه شما قرار دارد را آلوده کنید و یا می خواهید متوقف و نابود شوید؟

ویروس دیوانه

در مرحله اول شما کار را با یک ویروس تنها آغاز می کنید که نیاز به همراهی دارد . پس باید شما از او حمایت کنید تا بتواند به خوبی رشد کند . برای اینکه شروع کنید ( می توانید از مثال هایی که به صورت تصاویر در زیر آورده شده است استفاده کنید ) می توانید از میان رنگهای :سبز و قرمز و زرد  و یا ارغوانی هر رنگی را که دوست داشتید برای ابتلا کردن انتخاب کنید .

توجه : شما سلول های ویروسی را هر بار با رنگی متفاوت آغاز خواهید کرد و چیزی که شما خواهید دید متفاوت از چیزی است که اینجا مشاهده می کنید .

 

ما رنگ زرد را انتخاب می کنیم و همانطور که مشاهده می کنید ویروس اصلی ما رنگش را عوض می کند تا با سلول های دیگر آلوده هماهنگ شود .

 

حالا باید سلول های بنفش را آلوده کرد …

 

تا حالا که خوب بوده …

 

تقریبا همانجا …

 

موفقیت !

 

در مرحله دوم نقاط متعددی را می توانید برای شروع انتخاب کنید . بهتر است که کمی دقت کنید و برای شروع نقطه مناسبی را برای شروع انتخاب کنید تا بتوانید بهتر پیش بروید .هنگامی که انتخاب خود را انجام دادید ، سلول های دیگر که برای شروع می توانستید انتخاب کنید ، خاموش می شود . زمان آن رسیده که همه چیز را آلوده کنید و فرار کنید !

 

اگر سلول هایتان تمام شود کارتان تمام است پس بهتر است در انتخاب هایتان دقت کنید و کاری نکنید که زود بازی را تمام نشده رها کنید !

امیدوارم از این بازی لذت ببرید و آخر هفته خیلی خوبی داشته باشید

از اینجا می توانید بازی را مشاهده کنید

منبع : How-To Geek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *