شرکت اپل میگوید بیش از 5 ملیون نسخه از “آی فون5″را به فروش رسانده است

شرکت اپل میگوید بیش از 5 ملیون نسخه از “آی فون5″را به فروش رسانده است
  • 1391/7/4
  • ITTeach
  • 0

شرکت فناوری ابل روز دوشنبه اعلام کرد بیش از 5 میلیون نسخه از “آی فون”جدید خود را در 9 کشوری که آن را توریع کرده اند به فروش رسانده است.
میزان تقاضا برای خرید از تعداد گوشی های موجود در انبار هم فراتر رفته است .مدیر کل شرکت اپل ، “تیم کوک ” اظهار داشته :” استقبال از آی فون 5 غیر قابل باور بوده است،انبار های ما به طور کامل خالی شده است اما فروشگاه ها همچنان هم سفارش دریافت میکنند و خریداران به صورت آنلاین هم میتوانند این محصول را سفارش دهند.”


وی همچنین افزود :ما از صبر همه ممنونیم و به طور خستگی ناپذیری برای تولید آی فون 5 برای همه ی خریداران ادامه میدهیم.
سهام شرکت اپل 2/05 درصد معادل 68576 دلار از سهام خود را  در ساعت 14/55 در تبادلات الکترونیکی آخرین بازگشایی بازار بورس نیویورک از دست داده بود!
شروع فروش آی فون جدید در 9 کشور ایالات متحده،کانادا،فرانسه،انگلستان،آلمان،استرالیا،ژاپن،هنگ کنگ و سنگاپور بوده است که این تعداد به 20 کشور تا جمعه 28 ام ماه میلادی و 100 کشور تا آخر سال افزایش پیدا خواهد کرد.
بسیاری از متخصصان این محصول جدید را با توجه به فروش 10 میلیون نسخه از آن از ابتدای آغاز فروش(پیش فروش به صورت اینترنتی) و 50 میلیون نسخه از آن تا پایان سال بزرگترین جهش فناوری در سال جاری قلمداد کرده بودند
شرکت آبل قبل از این از رکورد بیش از 2 میلیون سفارش برای پیش خرید این گوشی در تنها 24 ساعت خبر داده است :بخش اعظم سفارش ها تحویل خریداران داده شده اند اما بسیاری از آن ها نیز تا ماه اکتبر آماده ی تحویل نخواهند بود.
این همچنین اظهار میکند که 100 میلیون نسخه از این گوشی برای برخورداری از سرویس جستجوی این شرکت iios6 به روز رسانی شده اند که به صورت پیش فرض روی آی فون های جدید نصب خواهد شد.

 ارسال شده توسط: آریا نوری

منبع: lepoint.fr

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *