توشیبا تبلت 10 اینچی جدید خود را معرفی کرد

توشیبا تبلت 10 اینچی جدید خود را معرفی کرد
  • 1391/8/27
  • امیر امام جمعه
  • 0

شرکت توشیبا به تازگی تبلت جدیدی را به خانواده محصولات همراه خود اضافه کرده است که برای کاربران انگلستان در دسترس خواهد بود. نام این تبلت جدید AT300SE است که از سیستم عامل اندروید بهره میگیرد و صفحه نمایش 10.1 اینچی بر روی آن قرار دارد. شرکت سازنده گفته است که این محصول برای کاربرانی که استفاده روزمره از تبلت دارند بسیار مناسب میباشد.

در قلب تبلت پردازشگر Nvidia Tegra 3 قرار دارد. ضخامت این محصول نیز 10.5 میلیمتر و وزن آن 625 گرم است. میتوان این تبلت را نیز از نظر وزن و ضخامت همانند مدل قبلی خود یعنی AT300 دانست.

توشیبا قول داده است که تبلت بتواند تا مدت زمان 10 ساعت شارژدهی داشته باشد. سیستم عامل به کار رفته در آن نیز اندروید نسخه 4.1 (لوبیا ژله ای) میباشد. دستگاه دسترسی کامل به فروشگاه شرکت گوگل (Google Play) را دارد و میتوان از تعداد وسیعی از برنامه ها ، ویدیو ها و موسیقی ها را پشتیبانی کند. ورودی های به کار رفته در آن نیز micro-USB و microSD هستند که تا 64 گیگابایت حافظه جانبی را پشتیبانی میکند.

از دیگر امکانات تبلت جدید توشیبا میتوان به بلوتوث نسخه 3.0 و 16 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. رزولوشن صفحه نمایش ده اینچی آن نیز 800*1280 است و بر روی آن نیز 1 گیگابایت حافظه رم قرار دارد. ویژگی های سخت افزاری دیگر آن نیز Wi-Fi ، دوربین 3 مگاپیکسلی اصلی و دوربین تماس تصویری 1.2 مگاپیکسلی است. قیمت آن نیز 299.99 دلار میباشد.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *