بررسی گوشی تازه وارد HUAWEI Ascend P1

بررسی گوشی تازه وارد HUAWEI Ascend P1
  • 1391/9/26
  • آزاد
  • 0

چند وقتی است که برند جدید هواوی وارد بازار  شده است و کم‌کم در حال جذب مشتریان خود است. شاید خیلی از کاربران هواوی را هم یک برند چینی مثل سایر برندهای بی کیفیت چینی بدانند و نسبت به آن رغبتی از خود نشان ندهند اما واقعیت جز این است.

بد نیست بدانید که هواوی قبل از آنکه سازنده گوشی موبایل باشد یکی از بزرگترین اپراتورهای شبکه‌های موبایل در دنیاست. هواوی اخیرا وارد بازار پرسود گوشی‌های هوشمند هم شده است و با تکیه بر سابقه خود در راه‌اندازی شبکه‌های ارتباطات سیار در سراسر دنیا به موفقیت‌های چشمگیری هم رسیده است.

بررسی گوشی Ascend P1:

Ascend P1 یا U9200 یکی از بهترین گوشی‌های هواوی است که هر کاربری را جذب خود می‌کند. طراحی U9200 بسیار زیباست که هر چند تا حدودی از سامسونگ  Galaxy S2  الهام گرفته شده ولی زیبایی خود را دارد.

ضخامت کم 7/7 میلی‌متری و وزن کم 110 گرمی در کنار کیفیت بسیار بالای صفحه نمایش اولین چیزهایی هستند که شما را میخکوب خواهند کرد. به نظر می‌رسد که صفحه نمایش آن ساخت سامسونگ و از همان نوع استفاده شده در Galaxy S3  باشد.

هواوی با استفاده از یک پردازنده 2 هسته‌ای با فرکانس 1/5 گیگاهرتز سرعت بالایی را برای U9200 رقم زده است.

استفاده از یک دوربین 8 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین 1/3 مگاپیکسلی برای مکالمه تصویری هم یکی از نکات مثبت آن است.

سایر امکانات رایج مثل GPS, AGPS, DLNA, WiFi  ، اندورید4، انواع سنسور، رادیو و البته بلوتوث3 هم در U9200 گنجانده شده است؛ هرچند جای NFC  و HDMI  خالی است

http://www.gsmarena.com

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *