مشاهده امتیار های کریکت به صورت زنده با برنامه ESPN Cricinfo برای ویندوز 8

مشاهده امتیار های کریکت به صورت زنده با برنامه ESPN Cricinfo برای ویندوز 8
  • 1391/10/9
  • مژگان فنائی
  • 0

شاید کریکت محبوب ترین ورزش دنیا نباشد، اما هر تعداد طرفدارای که داشته باشد، شیفته این بازی هستند. با تیم هایی از تمامی مناطق جهان، همچون اروپا، آسیا، استرالیا و آفریقا، طرفداران دوست دارند عملکرد بازیکنان و تیم های مورد علاقه شان را پیگیری کنند، و جدا از تلویزیون، یکی از بهترین روش ها برای انجام این کار وبگاه cricinfo.com است. این وبگاه پایگاه داده ای بزرگی از اخبار، مقاله ها، آمار و دیگر اطلاعات را برای طرفداران کریکت فراهم می کند. طرفداران کریکت که در حال استفاده از ویندوز 8 و RT هستند، خرسند خواهند شد که بدانند ESPN Cricinfo هم اکنون در فروشگاه ویندوز در دسترس است. این برنامه به شما اجازه می دهد تا امتیاز های زنده، خلاصه خبرها، مقاله های ویژه، آخرین اخبار را مشاهده کنید و با دوره های کنونی به روز باشید. همانند نگارش های iOS ، اندروید و ویندوز فون آن، این برنامه به شما گزینه ای ارائه می کند تا شرح خبرهایی تنها مربوط به تیم ملی تان یا کل کریکت جهان را مشاهده نمایید. شما برگه امتیاز های کاملی، به همراه اخبار و تصاویر مسابقه های کنونی را به دست می آورید.

به منظور دریافت برنامه، به فروشگاه ویندوز بروید، ” espn cricinfo” را بنویسید و Enter را بفشارید. کاشی ESPN Cricinfo را از نتایج برگزینید تا به صفحه فروشگاه ویندوز آن برای نصب هدایت شوید. به جای این کار، می توانید روی لینک ارائه شده در پایین این مقاله بزنید.

رابط کاربری اصلی برنامه دارای داده هایی است که به چندین دسته تقسیم شده است، از جمله زنده (امتیاز های مسابقه های کنونی)، دوره ها، عناوین خبرها، ویژه ها و اخبار.

راست کلیک کردن در هر کجا درون رابط کاربری (یا کشیدن از پایین یا بالا) نوار برنامه را نمایان خواهد کرد، که به شما اجازه دسترسی به هر دسته از هرجا درون برنامه را می دهد. دکمه تازه کردن (Refresh) در سمت راست پایین به شما اجازه به روز رسانی امتیازها و مقاله های خبری به صورت دستی را می دهد.

انتخاب هر مسابقه زنده آمارهای کنونی را به تفصیل نشان می دهد. به غیر از خلاصه ای از مسابقه، می توانید برگه امتیاز های کامل، تفسیر کامل و لحظه به لحظه، اخبار و تصاویر را مشاهده نمایید.

فهرست تنظیمات با فشردن میانبرهای صفحه کلید Win + I در رایانه تان یا کشیدن از سمت راست در تبلت دارای ویندوز 8 تان و انتخاب گزینه تنظیمات از نوار Charms نمایان شده، قابل دسترس است. فهرست تنظیمات Cricinfo به شما اجازه می دهد تا منطقه پیش فرض برای قسمت عناوین خبرها را تغییر دهید و واحدهای دما مابین سلسیوس و فارنهایت را تعویض کنید.

چنانچه شما یک طرفدار کریکت هستید، و اغلب آنقدر مشغول بوده تا بتوانید کل بازی را تماشا کنید، به طور قطع کاربردی برای این برنامه در دستگاه ویندوز 8 تان خواهید یافت. یک راه بسیار خوب برای استفاده از آن، بدون ایجاد وقفه در کارتان این است که نیمی از برنامه را به سمت راست صفحه بکشید تا با امتیاز ها همراه باشید در حالی که در نیمه دیگر به کارتان ادامه می دهید.

ESPN Cricinfo بر روی هر دو نگارش 32 بیت و 64 بیت ویندوز 8 کار می کند.

برای دریافت این برنامه از فروشگاه ویندوز به لینک پایین مراجعه نمایید:

Get ESPN Cricinfo from Windows Store

منبع: AddictiveTips

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *