اپلیکیشن ” Pixlr-o-matic “،بهترین ویرایشگر عکس و اطلاعات شخصی در اندروید

اپلیکیشن ” Pixlr-o-matic “،بهترین ویرایشگر عکس و اطلاعات شخصی در اندروید
  • 1391/10/11
  • سهیل دارائی
  • 0

اخیرا نمایش اطلاعات شخصی افراد بر روی اینترنت با تغییر نگرش جدیدی رو به رو شده است ! پس از کشمکش ها و  بازخورد های منفی ای که به تازگی در اخبار و جراید شاد آن بودیم ، ممکن است شهرت شرکت های اینترنتی که با اطلاعات افراد سروکار دارند مانند جامعه مجازی ها ، با صدمه و افت شهرت و سهام رو به رو سازد.

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که به دنبال جایگزین مناسب برای نمایشگر مشخصات عمومی خود بر روی سیستم های اندروید می باشد ، ما به شما نرم افزار “Pixlr-o-matic” را معرفی میکنیم و شما هم این نرم افزار را حتما امتحان کنید !

این نرم افزار که نسخه ای رایگان می باشد ؛ قابلیت هایی که برای شما فراهم می سازد مشابه همان قابلیت هایی است که می دانید و نیاز دارید ؛ حتی اضافه کردن افکت هایی جدید به عکس های ذخیره شده در سیستم شما یا عکس هایی که با دوربین گرفته اید نیز جزو ویژگی های جدید این نرم افزار است. هنگامی که شما شروع به اجرای این نرم افزار می کنید برروی گوشی خود شما با یک جفت گزینه مواجه می شوید. در این گام ، شما هم می توانید یک عکس فوری با دوربین گوشی یا تبلت اندروید خود بگیرید یا از تصاویر داخل سیستم خود بارگیری نمایید. روش دیگر این است که ، ممکن است شما برای آخرین بار با عکسی مشغول کار بوده اید و آنرا مشاهده و ویرایش میکردید که نرم افزار این عکس را به طور پیش فرض و خودکار انتخاب میکند و یا اینکه شما پس از اجرای برنامه ، از تصاویر پیش فرض موجود در برنامه برای تست افکت ها و کارایی برنامه بهره ببرید.

ویرایشگر تصاویر (photo editor) این برنامه ، در سه مدل اساسی و ساختاری ، در تصاویر شما تغییر ایجاد میکند و به تصویر انتخاب شده شما افکت اضافه می کند.

»» فیلتر های رنگی (Color filters) ، که به راحتی توسط شما بر روی تصویر اعمال می شود و به آن اضافه می گردد. همانطور که می دانید نامگذاری فیلتر ها کمی دردسر آفرین و مشکل آفرین است ! چون کاربرانی که از این فیلتر ها استفاده می کنند قبل از اعمال آن فیلتر یا افکت روی تصویرشان ؛ مطابق با نام فیلتر انتظار دیگری را داند ! کمی میان ارتباط بین نام افکت یا فیلتر و کارایی آن مشکل ایجاد می شود.

»» فیلتر های روشنایی (Lighting filters) که برای اضافه کردن عناصر نور به تصویر مورد نظر شما به کار می رود این عناصر عبارتند از : درخشش ، ایجاد نور رنگین کمان روی عکس ، کم و زیاد کردن کنتراست.

»» افکت های مربوط به قالب بندی و کادربندی تصاویر (Frames and borders)

این نکته را به یاد داشته باشید که شما می توانید تنها از هر دسته (category) ، یک افکت را انتخاب نمایید. در این جا ما سه تصویر برای شما درج کرده ایم .

افکت هایی را به این تصاویر افزوده ایم تا شما مشاهده کنید کارایی افکت ها را . در تصویر ابتدایی ، فقط افکت “color filter” را اضافه نموده ایم.

 در دومین تصویر ، پس از اضافه کردن افکت “color filter” ؛ افکت دیگری به نام ” lighting filter” را اضافه نمودیم و در نهایت در تصویر آخری ، شما اثر هر سه افکت را با هم می بینید. ( اگر یادتان باشد افکت سوم حاشیه و کادر بندی بود! )

تصویر اول :

————————————————

تصویر دوم :

————————————————

تصور سوم :

همچنین این نرم افزار ، باعث می شود شما توانایی تعداد فراوانی از افکت ها را داشته باشید که روی تصویر خود اعمال نمایید ، بیش از 100 افکت کاربردی ؛ 280 پوشش و لایه ” overlays” و نزدیک به 200 حاشیه و کادر بندی دور تصویر از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار است.

شما می توانید عکس را پس از اعمال تغییرات و افکت گذاری ، در هر زمان و هر مکان ذخیره سازی نمایید ؛ حتی توانایی ارسال با بلوتوث و یا اشتراک گذاری آن با هر برنامه دیگر مثل گوگل پلاس (Google+) و ” Dropbox” را نیز دارید.

نرم افزار “Pixlr-o-matic” یک جفت ابزار و گزینه های جالب و منحصر به فرد در قسمت بالای ” functionality” دارد.

شما می توانید به صورت رندوم (randomizer) فیلتر ها و افکت ها را به تصاویر خود اضافه نمایید. مثلا به صورت تصادفی ، هر سه فیلتر ” color, lighting and border effect” را به تصاویر مورد نظر خود اضافه نمایید.

یک امکان جالب دیگر این نرم افزار ، قسمت ” filter installer” می باشد که در اینجا به شما اجازه آپدیت نرم افزار ، دانلود فیلترهای جدید و نصب آن ها را به شما می دهد.

بسیاری از فیلتر های جالب در آن جا برای دانلود و نصب مهیا می باشد . ما حتما به شما توصیه میکنیم که زمانی که با وای فای پر سرعت خود به اینترنت دسترسی دارید و متصلید ، همه آنها را دانلود نمایید.

پس از دانلود هم به راحتی قابل نصب هستند و به راحتی بر روی تصویر شما قابل اعمال می باشند.

این برنامه در کل ، مجموعه و کالکشن بسیار مناسبی است برای افرادی که به ویرایش تصاویر خود اهمیت می دهند و علاقه دارند در کمترین زمان ممکن و بدون هزینه ، یک مجموعه عظیم برای ویرایش و افکت گذاری های مختلف و کاربردی برای تصاویر خود داشته باشند.

این نرم افزار، بدون شک یکی از کاربردی ترین و بهترین برنامه هاییست که تا به حال برای سیستم اندروید منتشر گردیده است!

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *