اپل آیفون مینی را عرضه می کند

اپل آیفون مینی را عرضه می کند
  • 1391/10/17
  • مبين
  • 2

شایعه شده است که شرکت اپل میخواهد آیفون جدید را عرضه کند. این آیفون همانند طرح اصلی است اما در ابعاد کوچک تری عرضه می شود. این خبر در حد یک شایعه است و هنوز مشخص نشده است که آیا اپل همین قصدی دارد یا خیر؟

با توجه به آنالیز استراتژی ، ممکن است اپل آیفون مینی را برای رقابت با رقیب اصلی خود یعنی سامسونگ عرضه کند. Neil Mawston مدیر اجرایی آنالیز استراتژی اپل می گوید:

ما فکر میکنیم که اپل آیفون مینی را در طول سه سال آینده روانه بازار کند این کار به این خاطر است که اپل بتواند امکان خرید گوشی های هوشمند را برای کسانی که توانایی پرداخت هزینه آن ها را ندارد به ارمغان آورد.

فروش آیفون 5 در حال رشد است و سود آور خوبی برای اپل شده است. بنابراین ظاهرا اپل انگیزه کمی برای عرضه آیفون مینی در سال 2013 را داشته باشد. آنالیز استراتژی تخمین می زند که سامسونگ با توجه به خط تولید گسترده ای که دارد در بخش فروش گوشی های هوشمند حدود ۳۵ درصد حوزه فعالیت خود را در برابر اپل گسترش خواهد داد .

سامسونگ در سال جاری حدود 290 میلیون گوشی هوشمند خواهد فروخت. این در حالی است که سال گذشته حدود 215 میلیون عدد از گوشی های هشومند خود را فروخته بود. با این حال انتظار می رود که اپل هم فروش گوشی های هوشمند خود را به 180 میلیون برساند یعنی 33 درصد رشد نسبت به سال گذشته.

باتوجه به این اطلاعات امسال سامسونگ 33 درصد از سهم بازار گوشی های هوشمند را بدست می آورد که سال گذشته 31 درصد بود. همین طور انتظار می رود که اپل هم حدود 21 درصد از سهام این بازار را از آن خود کند.

uergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. ایفون گوشی هایی که میسازه همشون مینی هستن . لازم نیست که کوچک تر هم بشن !

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *