صندلی های گوشی آیفون در اتومبیل خود را از اینجا انتخاب کنید!

صندلی های گوشی آیفون در اتومبیل خود را از اینجا انتخاب کنید!
  • 1392/4/11
  • زهرا معبودی
  • 1

حتما می دانید که یکی از مهمترین ابزار آلاتی که در اتوموبیل ها باید بدان پرداخته شود و جایی برای آن تعبیه شود، نگهدارنده های گوشی های همراه هستند. چون اگر بخواهید گوشی را در جیب قرار دهید برداشتن آن هنگام رانندگی کمی مشکل بنظر می رسد. از طرفی، اگر هم بخواهید بدون محافظ روی داشبورد و هرقسمت دیگری قرار دهید مشکلات صدمه دیدن این گوشی گران قیمت شما را تهدید می کند! به هر حال کمپانی های زیادی بعد از نیاز سنجی تصمیم گرفته اند یک سری نگه دارنده ها را که ما آن را صندلی مخصوص گوشی می نامیم برای اتومبیل ها طراحی کنند و در اختیار کاربران و رانندگان قرار دهند. دراین پست به معرفی چند نمونه از این نگه دارنده ها می پردازیم تا برای سازندگان ایرانی منبعی ایده برای طراحی و برای خریداران هم راهی برای شناخت و دنبال کردن آن ها مفید واقع شود. با ما همراه باشید.

Koomus K2 Car Mount

Koomus K2 Car Mount

مدل نگهدارنده Koomus به صورت بالاست که در دو رنگ مشکی و سفید برای رانندگان امکان مشاهده و مدیریت موبایل هایشان را فراهم می کند. این نگهدارنده امکان چرخش 360 درجه ای گوشی را دارد، و می توان گفت بهترین مکان برای قرار دادن آن جلوی شیشه می باشد. گفتنیست این ابزار به راحتی با آب یا ژل مخصوص خود پاک می شود. قسمت این محصولKoomus حدودا 20 دلار است.

NEO GRAB Smartphone Holder

NEO GRAB Smartphone Holder

نگهدارنده NEO GRAB یکی از زیباترین و جدیدترین نگه دارنده هایی است که تا کنون مشاهده شده است. این نگهدارنده به رنگ های صورتی، صبز، سفید، مشکی و آبی طراحی شده و برای کسانی که به دنبال تازگی و نمای نو در اتومبیل خود هستند پیشنهاد می شود. قیمت NEO GRAB حدودا 35 دلار است. لازم به ذکر است که بخش سیاه رنگ این مدل قابل تعویض و جابجایی است.

Nite Ize Steelie Car Mount Kit

Nite Ize Steelie Car Mount Kit

این محصول نیز که یک نگهدارنده استیلی است، از دوبخش به صورت سوکت مخصوص به گوشی و توپ یا گوی چرخاننده تشکیل شده که این سوکت با گوی ادغام شده و در کمترین فضا امکان مدیریت کوشی را به راننده می دهد. قیمت این محصول نیز همانند نمونه قبلی حدودا 35 دلار است.

Griffin WindowSeat 3

Griffin WindowSeat 3

این مدل هم که تقریبا حدود 40 دلار قیمت دارد در یک رنگ، برای جلوی شیشه ماشین طراحی شده که امکان چرخش نیز دارد.

Kenu Airframe

Kenu Airframe

این مدل یکی از بهترین و پر طرفدارترین نگهدارنده های گوشی در جهان است. دلیل دنبال کردن این مدل این است که نگهدارنده با بخش تهویه  و کولر اتوموبیل عجین می شود و برای هر نوع انومبیلی قابل استفاده است. قیمت این مدل حدودا 25 دلار است.

Montar Car Mount

Montar Car Mount

این مدل هم یک نگهدارنده مناسب برای استفاده در اتوموبیل است که قابلیت چرخش دایره ای را داراست و با استفاده از امکانی که دارد به طور مکشی گوشی را حفظ می کند. قیمت این مدل حدودا 35 دلار است.

Universal Dashboard Mount With Built-In Holder

Universal Dashboard Mount With Built-In Holder

این مدل نگهدارنده به نام نگهدارنده داشبوردی مشهور است. این امکان داشبوردی به شما امکان می دهد به بهترین شکل در هر جایی از اتوموبیل گوشی خود را مونیتور کنید. در این مدل دو پایه برای قرار دادن گوشی قرار دارد که می توان از هر کدام به دلخواه استفاده کرد. قیمت این مدل نیز چیزی حدود 20 دلار است.

Macally Adjustable Automobile Cup

Macally Adjustable Automobile Cup Holder Mount

اگر به دنبال نگهدارنده ای کاملا انعطاف پذیر هستید که گویا گوشی را در دست خود مدیریت می کنید از این مدل باید استفاده کنید. این مدل دروافع با امکان تنطیمات عمودی و افقی بیشترین امکان مدیریت را برای شما فراهم می کند. قیمت این مدل حدودا 20 دلار است.

Clingo Universal

Clingo Universal Car Phone Mount

این مدل نیز که به گوشی به صورت چسبناک متصل می شود، امکان نگهداری گوشی را به بهترین شکل فراهم می کند و با استفاده از چرخش های مختلف می تواند امکان مشاهده بهتری به شما بدهد. قیمت این مدل نیز حدودا 35 دلار است.

NKMOS Ultima

NKMOS Ultima

این مدل که تقریبا از نوع گرانترین مدل های نگهدارنده محسوب می شود، یک مدل آلومینیمی است که قبل از سفارش ساخت می توان نوع بدنه آن را انتخاب کرد. بدنه جایگزین بدنه آلومینیمی پلاستیک فشرده است. این مدل هم اکنون با قیمت حدودی 100 دلار به فروش می رسد.

منبع: mashable

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *