بروزرسانی شدن چندین اپلیکیشن توییتر و قابلیت های جدید آنها

بروزرسانی شدن چندین اپلیکیشن توییتر و قابلیت های جدید آنها
  • 1392/4/18
  • علیرضا
  • 0

Twitter-Updates-Several-Apps-at-Once

شرکت توییتر در یک حرکت هماهنگ، چندین اپلیکیشن و همچنین وبسایت اصلی خود را بروزرسانی کرد. اپلیکیشن های توییتر مخصوص اندروید، آیفون، آیپد، مک، توییت‌دک بروزرسانی شده اند. همچنین وبسایت‌ Twitter.com و نسخه موبایلی این وبسایت یعنی mobile.twitter.com نیز بروزرسانی شده اند.

در ادامه می خواهیم به بررسی قابلیت های اضافه شده در طی این بروزرسانی اشاره ای داشته باشیم. پس با گویا آی‌تی همراه باشید…..

همسان سازی دایرکت مسیج‌ ها: در همه پلتفرم های توییتر، قابلیت همسازی سازی دایرکت مسیج ها افزوده شده است. این قابلیت باعث همسان سازی دایرکت مسیج ها بین همه‌ی دستگاه ها و اکانت های توییتر شما خواهد شد. به عنوان مثال هنگامی که یک دایرکت مسیج را در دستگاه اندرویدی یا آیفون خود می خوانید، این دایرکت مسیج به عنوان “خوانده شده” در وبسایت توییتر، برنامه‌ی دسکتاپی توییتر (توییت‌دک)، ،تبلت شما و سایر پلتفرم ها علامت گذاری خواهد شد. به منظور استفاده از این قابلیت باید آخرین بروزرسانی هر اپلیکیشن را نصب کنید.

جستجوی بهتر و با امکانات بیشتر: این بهبودها شامل اپلیکیشن های اندرویدی، آیفون، آیپد و وبسایت mobile.twitter.com می شوند. این بهبود بیشتر با بر روی قابلیت جستجوی توییتر متمرکز بوده اند. به عنوان مثال هنگامی که به دنبال یک نفر در توییتر می گردید، نتایج جستجو به صورت گسترده در اختیار شما قرار می گیرند که به صورت کامل تری اطلاعات فرد مورد نظر شما را نمایش می دهند. این باعث می شود تا شما بهتر متوجه شوید که آیا این اکانت متعلق به شخص مورد نظر شما است یا نه.

قابلیت دیگری که واقعا مفید و جای آن خالی بود، مشاهده‌ی اکانت های مشابه است. مثلا اگر اکانت باشگاه رئال مادرید را جستجو کنید و با انگشت تان آن را به سمت چپ بکشید ( Swipe )، اکانت های مشابه را نیز مشاهده خواهید کرد. مثلا اکانت کریس رونالدو، آدیداس و مواردی از این دست که به سوژه‌ی اصلی مرتبط باشند.

حتی هنگامی که در حال مشاهده پروفایل یک کاربر هستید، توییت های جدید آن نیز به وسیله‌ی یک نوار در بالای صفحه به اطلاع شما خواهد رسید که به شما کمک می کند تا به شکل ساده تری توییت ها را دریافت کنید.

w680

قابلیت های جدید توییتر مخصوص آیفون: در نسخه‌ی جدید اپلیکیشن توییتر که برای آیفون ارایه شده است، پاسخ دادن به توییت های ارسالی برای شما راحت تر شده است. در واقع هنگامی که روی یک توییت تپ می کنید، بخش Tweet Composer اضافه شده است.

قابلیت بعدی پیدا کردن اکانت های مشابه است که ممکن است علاقه داشته باشید که آنها را دنبال کنید. با تپ کردن دکمه ای که در نوار ناوبری این اپلیکیشن وجود دارد، می توانید به لیستی از اینگونه اکانت ها دسترسی پیدا کنید.

قابلیت های جدید توییتر مخصوص مک: در برنامه توییتر مخصوص مک تحولاتی در سربرگ Connect بوجود آمده است. در این سربرگ می توانید Favoriteها، ریتوییت ها و mention@ را ببینید. مشابه چیزی که در وبسایت و اپلیکیشن های موبایلی توییتر به آن دسترسی داشتید. البته شما می توانید تنظیمات خود را به نحوی اعمال کنید که فقط mention@ ببینید. همچنین امکان مدیریت نوتیفیکیشن ها برای تمامی این موارد نیز وجود دارد. در نسخه‌ی جدید این اپلیکیشن از شش زبان دیگر نیز پشتیبانی به عمل آمده است. این زبان ها عبارتند از دانمارکی، فیلیپینی، فنلاندی، نروژی، سوئدی و تایلندی.

دریافت اپلیکیشن توییتر برای اندروید

دریافت اپلیکیشن توییتر برای آیفون و آیپد

دریافت اپلیکیشن توییتر برای مک

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *