اسمارت فون گلکسی نوت III در 4 مدل متفاوت عرضه می شود

اسمارت فون گلکسی نوت III در 4 مدل متفاوت عرضه می شود
  • 1392/4/18
  • سهیل دارائی
  • 0

پیرامون شایعات و خبر های ضد و نقیضی که در باره Galaxy Note III به گوش می رسد ؛ این بار شایعات سراغ صفحه نمایش و مدل های گوناگون اسمارت فون Galaxy Note III رفته اند ! شایعاتی وجود دارد که اسمارت فون Galaxy Note III ؛ نخستین اسمارت فونی خواهد بود که از صفحه نمایش نشکن (unbreakable) بهره می برد.هنوز روی ابعاد دقیق این صفحه نمایش نیز بحث است ! بعضی از خبرها حکایت از آن دارد که اسمارت فون Galaxy Note III با صفحه نمایشی 6 اینچی و حتی بزرگ تر روانه بازار می گردد و خبر هایی نیز وجود دارد که این احتمال را رد کرده و بر روی این که صفحه نمایش اسمارت فون Galaxy Note III ؛ 5.7 اینچی است پافشاری می کند.اما به راستی کدام خبر صحیح و قابل اعتماد است ؟

There-could-be-four-yes-four-Samsung-Galaxy-Note-III-versions

اما در میان شایعات و خبرهای ضد و نقیض پیرامون این گوشی هوشمند ؛ نشریه کره ای ET – News گزارش جالب و البته شوک آوری از خود منتشر کرده است ! این نشریه کره ای مدعی شده است که اسمارت فون Galaxy Note III به احتمال فراوان در 4 نسخه عرضه می شود.شاید باورش برای شما سخت باشد اما به یاد داشته باشید که اسمارت فون Galaxy Note III متعلق به برند سامسونگ است ! همان برندی که اخیرا اسمارت فون گلکسی اس 4 خود را در مدل های گوناگونی روانه بازار کرده است.بنابراین باور این موضوع آن چنان هم سخت نیست.در ادامه گزارش آورده شده است که نسل سوم فبلت های گلکسی نوت 3 به احتمال قوی در نسخه محدودی با نمایشگر قدرتمند AMOLED نشکن و با مواد به کار رفته ممتاز و برتر در بدنه عرضه می شوند.گفتنی است که نسخه های دیگری هم از اسمارت فون Galaxy Note III منتشر می گردند که شاید در قدرت دوربین و جنس مواد به کار رفته در گوشی ؛ نسبت به یکدیگر متفاوت باشند.حال 4 مدلی که به نظر می رسد احتمال دارد اسمارت فون Galaxy Note III روانه بازار گردد را برای شما درج می کنم :

  • مدل اول اسمارت فون Galaxy Note III : ساخته شدن اسمارت فون Galaxy Note III با موادی برتر ؛ مجهز بودن به دوربین 13 مگاپیکسلی و صفحه نمایش نشکن AMOLED ( البته این مدل تعدادی محدود دارد )
  •  مدل دوم اسمارت فون Galaxy Note III : بدنه ای ارزان قیمت و پلاستیکی ؛ دوربینی 13 مگاپیکسلی و صفحه نمایش AMOLED معمولی
  • مدل سوم اسمارت فون Galaxy Note III : بدنه ای ارزان قیمت و پلاستیکی ؛ دوربینی 13 مگاپیکسلی ؛ صفحه نمایشگر LED
  • مدل چهارم اسمارت فون Galaxy Note III : بدنه ای ارزان قیمت و پلاستیکی ؛ دوربینی 8 مگاپیکسلی ؛ صفحه نمایشگر LED ( این مدل ؛ ارزان قیمت ترین مدل اسمارت فون Galaxy Note III می باشد )

در انتها یاد آور می شوم که این اخبار هنوز از سوی برند سامسونگ معرفی نشده است و معتبر شناخته نمی شود.

» منبع : phonearena  «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *