گلکسی اس 4 در شعله های آتش ؟! گلکسی اس 4 هم آتش گرفت !

گلکسی اس 4 در شعله های آتش ؟! گلکسی اس 4 هم آتش گرفت !
  • 1392/4/22
  • سهیل دارائی
  • 0

داغ شدن بیش از حد بدنه گوشی های موبایل معمولا امری طبیعی بوده است و یک اتفاق معمولی تلقی می شود ؛ اما هنگامی که این گرم شدن بیش از حد منجر به آتش گرفتن یا انفجار گوشی موبایل شود دیگر ماجرا فرق می کند و نمی شود همانند یک اتفاق ساده و معمولی از کنارش عبور کرد.باید به این مشکل به عنوان یک موضوع حاد پرداخت ! چرا که ممکن است این اتفاق منجر به بروز آسیب های جسمانی شدید به کاربر شود.امروز برای طرفداران برند سامسونگ خبر بدی دارم ! پیش از این خبر توجهتان را به خبری که پیش از این در رابطه با انفجار یک دستگاه گلکسی اس III در گویا آی تی برایتان درج کردم ؛ جلب می نمایم : “Galaxy S III منفجر شد و یک دختر ۱۸ ساله زخمی گشت !

Capture

حال امروز خبری بدست آمده است که یک دستگاه اسمارت فون گلکسی اس 4 دچار همین ماجرا شده است ! ماجرا از این قرار است که شخصی در کشور امارات (UAE) ؛  در ماه می ؛ یک دستگاه اسمارت فون گلکسی اس4 سامسونگ را خریداری کرده است .پس از یک ماه از گذشت خرید این اسمارت فون ؛ وی یک شب  دستگاه خود را برای شارژ کردن باتری به برق متصل می سازد.همان طور که در تصاویر تهیه شده مشاهده می فرمایید ؛ اسمارت فون این شخص از ناحیه پورت microUSB و کابل USB دچار سوختگی کامل شده است.(به فلیپ کاور نیز دقت کنید ؟! آن هم از بین رفته است! )

Capture

خوشبختانه طبق اخبار رسیده ؛ این شخص آسیبی ندیده است و پس از پوشش این خبر در سرویس Emirates 24/7 ؛ سامسونگ متعلق به کشور امارات تصمیم گرفته است که برای راضی نگه داشتن مشتری خود ؛ یک دستگاه اسمارت فون گلکسی اس 4 به همراه فلیپ کاور جدید به او هدیه دهد. همچنین برند سامسونگ طبق بیانه ای به مشتریان خود این نوید را داد که کنترل کیفیت دقیق و رعایت استاندارد های ایمنی همواره در راستای کار برند سامسونگ بوده است و آن ها از این دو فاکتور چشم پوشی نمی کنند.همچنین قرار شده است تحقیقات و آزمایش ها بر روی این اسمارت فون صورت گیرد تا دلیل اصلی بروز این حادثه معلوم گردد.امیدواریم برند سامسونگ هرچه سریع تر به این موضوع رسیدگی کند و متوجه عامل اصلی بروز این حادثه شود.هرچند که پیش تر اعلام شد ؛ سامسونگ مقصر حادثه انفجار گلکسی اس 3 را خود کاربر و نحوه استفاده وی می داند.

» منبع : sammobile  «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *