فقط و فقط در کسری از دقیقه سرعت RAM را افزایش دهید ! (آموزش)

فقط و فقط در کسری از دقیقه سرعت RAM را افزایش دهید ! (آموزش)
  • 1392/9/3
  • سهیل دارائی
  • 30

امروز یک ترفند کاملا عجیب غریب را به شما یاران و یاوران خوب گویا آی تی آموزش خواهم داد.با این آموزش ؛ شما می توانید در زمانی کوتاه ؛ فقط و فقط در کسری از دقیقه ؛ سرعت RAM کامپیوتر خود را افزایش دهید.این ترفند برای بهتر اجرا شدن بعضی از بازی ها هم موثر خواهد بود.با این روش حتی می شود خوشبین بود که دیگر کامپیوتر هنگ هم نکند !

در ابتدا خدمت شما سروران عرض کنم که ؛ این آموزش به کمک دستورات VB Script اجرا می گردد.خواهشا دقیقا تمام مراحل را با دق اجرا نمایید تا در انتها دچار مشکلی نشوید. برویم سراغ آموزش !

از روی کیبرد دکمه ویندوز را فشار دهید و در قسمت Search programs and files ؛ عبارت ”  Notepad  ” را تایپ کنید تا یک Notepad برای شما باز گردد.حال درون Notepad باز شده ؛ تایپ کنید : ( همانند تصویری که برایتان تهیه کردم )

FreeMem=Space(64000000)

Capture

حال از منوی File روی گزینه Save As کیلیک فرمایید. در پنجره ای که باز می شود ؛ شما باید نام ذخیره سازی فایلتان را ” cleanRam.vbs ” بنویسید و سپس Save نمایید. ( مطابق تصویر عمل کنید )

Capture

پس از Save شدن ؛ خواهید دید که دیگر خبری از برنامه Notepad نیست و فایل مورد نظر شما بدیت شکل Save شده است :

12

حالا شما باید روی این فایل دبل کلیک کنید تا اجرا گردد ! توجه داشته باشید که هیچ پیغام یا پنجره ای به صورت کامل باز نمی شود و فقط دستورات اجرا می گردند . همین ! 🙂

نکته کنکوری !!! ) اگر فایل شما به صورت Notepad ذخیره گردد خبری از اجرای این دستور نیست و قطع یقین یکی از مراحل را اشتباه انجام داده اید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 30 دیدگاه
  1. باسلام
    ۱٫ چهجوری میشه غیرفعالش کرد ؟

    ۲٫مثلا اگه دو یا سه بار دابل کلیک کنیم یعنی در واقع دو یا سه بار open کنیمش اتفای نمیفته؟
    لطفا سریع جواب بدین
    هر دو رو جواب بدین

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *