در آینده دیگر خبری از وجود 3 نسخه متفاوت ویندوز مایکروسافت نخواهد بود !

در آینده دیگر خبری از وجود 3 نسخه متفاوت ویندوز مایکروسافت نخواهد بود !
  • 1392/9/4
  • سهیل دارائی
  • 1

اگر بخواهیم همین حالا و در همین زمان فعلی نگاهی به ویندوز های ارائه شده از سوی کمپانی مایکروسافت داشته باشیم ؛ می بینیم که کمپانی مایکروسافت برای مصرف کنندگان اقدام به انتشار سه نوع ویندوز متفاوت کرده است ! این سه نوع ویندوز فعلی عبارتند از Windows 8.1, Windows RT 8.1 و Windows Phone 8 . حال این سوال پیش می آید که قطعا با پیشرفت های بیشتری که در آینده حاصل می شود ؛ آیا باز هم کمپانی مایکروسافت همین رویه را پیش روی خود دارد ؟ آیا باز هم شاهد ارائه سه نسخه ویندوز متفاوت از سوی این کمپانی خواهیم بود؟!

Capture

معاون مدیر اجرایی کمپانی مایکروسافت در قسمت استودیو ها و دستگاه ها ؛ (  Julie Larson-Green ) جولی لارسون گرین ؛ در سخنانی کمی از اهداف و سیاست هایی پیش روی این کمپانی را تشریح نمود.

» اظهاراتی از زبان جولی لارسون گرین :

          “در حال حاضر ما سیستم عامل ویندوز فون را داریم.نسخه های دیگر هم شامل ویندوز RT و ویندوز (معمولی) هستند.به نظر ادامه این روند دیگر باید متوقف شود و قرار نیست مادام سه نسخه ویندوز متفاوت ارائه شود.ما فکر می کنیم که سیستم عامل های موبایل در جهان رو به فراگیر شدن می باشند و از دغدغه های این سیستم عامل موبایلی ؛ باگ ها و مسایل امنیتی و همچنین عمر باتری دستگاه ها مطرح است.اعتقاد ما این گونه است و به سوی مسیر و اهداف از پیش تعیین شده مان حرکت خواهیم کرد.”

05

اگر کمی عمیق تر نگاه کنیم ؛ در خواهیم یافت که کمپانی مایکروسافت از همین حالا نیز به فکر یکپارچه کردن و یکی کردن سیستم عامل هایش افتاده است و آرام آرام در این مسیر پیش می رود چرا که آن ها در اقداماتی می خواهند دو پایگاه اینترنتی زیر مجموعه خود ؛ یعنی Windows Store و Windows Phone Store را یکی کنند و تلفیق نمایند.شاید حتی یکپارچه شدن و یکی شدنِ ویندوز فون و ویندوز RT هم دور از ذهن نباشد !

2

 از طرفی در اظهاراتی ؛ جولی لارسون گرین مدعی شده است که :

“ما تازه کارمان را شروع کرده ایم.از حالا به بعد اقدامات جالبی را خواهید دید ! من فکر می کنم که اقدامات جالب و عجیب زیادی را باید در ادامه انجام بدهیم و از سال بعدی اتفاقات هیجان آوری منتظر شماست !”

 

05

 

 اگر بخواهم نظر شخصی خود را در رابطه با این اظهارات بیان کنم باید بگویم که ؛ به نظر من کمپانی مایکروسافت هیچ وقت صحنه رقابت با دیگر کمپانی ها را ترک نخواهد کرد و با اتفاقات خوب پیش روی ؛ این احتمال وجود دارد که در آینده ای نزدیک حتی قوی تر از قبل ظاهر گردد! اما در حال حاضر یکی از اقداماتی که این کمپانی می تواند برای جذب کاربر و جلب رضایت کاربرانش انجام دهد برطرف سازی نواقصی است که ویندوز های حال حاضرش دارد.

» منبع : neowin «

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *