کیبرد فیزیکی Typo ؛ برای آیفون 5s !

کیبرد فیزیکی Typo ؛ برای آیفون 5s !
  • 1392/9/17
  • سهیل دارائی
  • 0

شاید بتوان گفت که بازار گوشی های همراه کیبرد دار در نسبت با گوشی های دارای تاچ اسکرین روز به روز به افول می انجامد و رفته رفته میل و ذائقه خریداران به سمت گوشی های تاچ اسکرین با شیب تندی زیاد می شود.شاید شما نیز با من موافق باشید ! اما شخصی به نام Ryan Seacrest با این گفته ها اصلا موافق نیست ! Ryan Seacrest شخصی است که به تازگی محصولی جدید برای آیفون طراحی نموده است.Ryan Seacrest معتقد است که هنوز هم مانند وی افرادی هستند که به دنبال صفحه کلید های فیزیکی هستند و صفحه کلید های مجازی آن ها را راضی نمی کند.در همین راستا نیز وی ؛ دست به کار شده است و با طراحی یک کیبرد فیزیکی منحصر به فرد برای آیفون 5s ؛ به کاربران این اسمارت فون این امکان را داده است تا با صفحه کلیدی همانند گوشی های بلک بری عمل تایپ را انجام دهند.نام محصول وی ؛ Typo Keyboard می باشد.

06

بد نیست بدانید که ؛ در اصل Ryan Seacrest ؛ کاور کیبرد داری را طراحی نموده است که می تواند از طریق قابلیت بلوتوث به آیفون 5s شما متصل شود و درواقع آیفون شما مانند بلک بری Q10 انجام وظیفه کند ! اگر کمی به تصاویر این کیبرد فیزیکی دقت به خرج دهید متوجه می شوید که این کاور ؛ کاملا روی دکمه HOME را می پوشاند و عملا دسترسی ما به این دکمه را غیر ممکن می سازد.اما چاره کار چیست؟!

جهت رفع این مشکل بزرگ ؛ بر روی Typo Keyboard ؛ میانبرهایی برای جایگزینی این دکمه کارا طراحی گشته است.جالب است بدانید که Typo Keyboard ؛ در محیط های کم نور به صورت خودجوش نور پس زمینه را برای دکمه های کیبرد روشن می کند تا خوانا تر ظاهر گردند.طبق آخرین اخبار به دست آمده از Typo Keyboard ؛ قرار بر این است تا این محصول در نمایشگاه CES معرفی و رونمایی گردد.البته شنیده ها از این حکایت دارد که شاید شب سال نو میلادی تاریخ عرضه Typo Keyboard باشد ! قیمت در نظر گرفته شده برای Typo Keyboard ؛ 99 دلار امریکا است.

» منبع : engadget «

Typo Keyboard

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *