آشنایی با شارژر بی‌سیم WiTriCity

آشنایی با شارژر بی‌سیم WiTriCity
  • 1392/10/18
  • سهیل دارائی
  • 0

تا پیش از معرفی این محصول ؛ تنها رقیب موجود برای Qi در حوزه شارژرهای وایرلسی یا همان بی سیم برای آیفون 5s ؛ Rezence بود.اما حالا Rezence ؛ محصولی از WiTriCity را در کنار خود می بیند که قصد رقابتی جدی با آن را دارد.

_MG_8948

از برند WiTriCity چه می دانید ؟! برند WiTriCity یکی از برند هایی می باشد که فعالیت جدی خود را در حوزه مربوط به شارژر های بی سیمی از سال 2007 میلادی به صورت جدی آغاز نمود.رزومه و کارنامه کاری برند WiTriCity را که نگاه می کنیم شاید برجسته ترین اقدام و فعالیت آن ها ؛ همکاری با کمپانی خودروساز تویوتا می باشد.آن ها شارژر خودروهای برقی کمپانی تویوتا را تهیه می کردند.در کارنامه و رزومه آن ها خبری از تهیه و تولید شارژر بی سیم گوشی موبایل نبود تا این که طبق تعاریف جدید سیاست های این برند ؛ قرار شد پای به عرصه این شارژر های قابل حمل گوشی های موبایل بنهند.برند WiTriCity ؛ سرانجام از اولین شارژر بی سیم خود که برای گوشی های آیفون 5 و 5S طراحی شده است و شامل یک پد مخصوص جهت انجام عملیات شارژ است ؛ رونمایی کرد.

اما به راستی در این شارژرها ؛ نحوه عملیات شارژ باتری چگونه است ؟! برند WiTriCity همچون برند Rezence ؛ از القای مغناطیسی برای شارژ باتری یاری می گیرد.شما به راحنی پد مخصوص عملیات شارژ را در زیر میز یا هر سطح دیگری قرار می دهید و به یاری القای مغناطیسی به شارژ باتری گوشی خود می پردازید.در انتها باید بگویم که برند WiTriCity این شارژر وایرلسی را تنها در قالب یک نمونه مفهومی عرضه نموده است و فعلا خبری از عرضه نمونه تجاری اش نیست !

» منبع : engadget «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *