سرانجام مشخصات فنی اولین اسمارت فون اندرویدی برند نوکیا ؛ نوکیا نرماندی فاش شد !

سرانجام مشخصات فنی اولین اسمارت فون اندرویدی برند نوکیا ؛ نوکیا نرماندی فاش شد !
  • 1392/11/9
  • سهیل دارائی
  • 0

پیش از این ؛ در مجله اینترنتی گویا آی تی خبر از وجود یک اسمارت فون جدید در خانواده نوکیا را به شما داده بودیم ؛ اسمارت فونی که از جنس اندروید است و قرار است نخستین اسمارت فون اندرویدی برند نوکیا باشد. ( لینک مطلب مربوطه )

gsmarena_001

این اسمارت فون نوظهور برند نوکیا ؛ با نام Nokia X یا Nokia Normandy مورد خطاب قرار می گیرد.همان طور که پیش تر ؛ تصاویری از این اسمارت فون نو ظهور توسط evleaks فاش شده بود ؛ امروز نیز evleaks  مشخصات فنی Nokia Normandy را فاش کرده است تا زین پس مشخصات فنی Nokia Normandy بر علاقه مندان اسمارت فون های اندرویدی پوشیده نماند.طبق اطلاعات منتشر شده از evleaks ؛ قلب تپنده Nokia Normandy قرار است پروسسوری ( پردازنده ای ) دو هسته ای با توان یک گیگاهرتز باشد.مدل آن نیز حتی فاش شده است ! قرار است پروسسور این اسمارت فون اندرویدی Snapdragon 200 8225Q باشد.جالب است بدانید که  Nokia Normandy فقط حافظه رمی معادل ۵۱۲ مگابایت دارد ! حافظه ذخیره سازی داخلی  Nokia Normandy نیز تنها ۴ گیگابایت می باشد.همچنین باید اذعان نمایم که  Nokia Normandy دارای نمایش گری چهار اینچی از نوع WVGA با کیفیت تصویر ( رزولیشن ) ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل می باشد.

 Nokia Normandy دارای دوربینی پنج مگاپیکسلی است.همچنین Nokia Normandy قابلیت پشتیبانی هم زمان از دو سیم کارت را دارد.باتری تعبیه شده برای Nokia Normandy یک باتری ۱۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است.گفتنی است که با این مشخصات فنی ؛ Nokia Normandy به طبع جزو اسمارت فون های میانه رده محسوب خواهد گشت.در پایان باید اضافه کنم که قرار است نوکیا ؛ Nokia Normandy را در شش رنگ متفاوت به بازار عرضه نماید.

 » منبع : gsmarena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *