و حالا ! انتشار لانچر فایرفاکس برای اندروید !

و حالا ! انتشار لانچر فایرفاکس برای اندروید !
  • 1392/11/17
  • سهیل دارائی
  • 2

دیروز در جریان کنفرانس InContext ؛ موزیلا رسما لانچر فایرفاکس خود را برای سیستم عامل محبوب اندروید رونمایی کرد.طبق ادعاهای موزیلا ؛ شما پس از کار با لانچر فایرفاکس ؛ حس جدیدی از سفارشی سازی روی گوشی دارید و قطعا تجربه لذت بخشی برای شما خواهد بود.همچنین موزیلا مدعی شده است که کاربرانی که از لانچر فایرفاکس استفاده کنند در یافتن اپلیکیشن مورد نظرشان در گوشی ؛ سرعت بالاتری خواهند داشت.جالب است بدانید که ؛ لانچر فایرفاکس به شما امکان جستجوی ترکیبی را در قالب لانچر EveryThingMe نیز فراهم می‌کند ! یکی از حُسن های لانچر فایرفاکس ؛ هماهنگی و سازگاری کامل با مرورگر فایرفاکس در محیط اندرویدی است.

Capture

از نکات برجسته دیگر لانچر فایرفاکس ؛ ارائه پیشنهادات به شما و قابلیت جستجوی هوشمند لا به لای اپلیکیشن های نصب شده بر روی گوشی است.به قدری این قابلیت هوشمند است که شما را شگفت زده می کند ! اجازه دهید مثالی بزنم تا این موضوع باز شود و در ذهن شما راحت تر جلوه کند.به عنوان مثال ؛ از خواب بیدار می شویم و مشاهده می کنیم که ساعات اولیه صبح است.نوار پیشنهاد دهنده لانچر فایرفاکس ؛ به صورت خودکار سراغ نمایش اپلیکیشن های متناسب و مرتبط با وضعیت آب و هوا می رود.در بعد از ظهر هم اپلیکیشن های متناسب و مرتبط با تقویم یا قرار ملاقات ها و قرارهای کاری و جلسات شما را به صورت خودکار برایتان به نمایش در می آورد.حتی اگر شما برای صرف شام به دنبال یک رستوران نزدیک باشید ؛ پیشنهاداتی برای یافتن رستورانی در نزدیکی شما بر روی صفحه به نمایش درخواهد آمد ! در طول روز نیز اپلیکیشن های خبری شما را از خبرهای داغ روز بی خبر نمی گذارند ! شاید بتوان گفت دیگر با خودتان یک منشی پرتابل به جای گوشی موبایل حمل می کنید !!!

Capture

 هنگامی که شما از آپشن جست و جو بر روی لانچر فایرفاکس استفاده می کنید ؛ وب سایت های اینترنتی و یا اپلیکیشن های مرتبط با جست و جو شما به صورت کاملا هوشمند بر روی گوشی شما به نمایش در خواهند آمد.مثلا اگر نام خواننده ای ( Katy Perry ) را سرچ کنید ؛ به جای مشاهده صفحه خانگی آن خواننده در Spotify ؛ لانچر فایرفاکس میان بری به صفحه خواننده مذکور را به شما نشان می‌دهد ! حال اگر شما گزینه‌های مرتبط با “اخبار-news” و یا ” تکنولوژی-tech ” را جست و جو کنید ؛ کاشی هایی با عنوان اطلاعات مرتبط با جست و جوی انجام شده شما به نمایش در می آیند.البته ممکن است داخل آن ها ؛ ویدئوهای مرتبط نیز قرار گیرند.در انتها متاسفانه باید کمی ناراحتتان کنم ! چرا که لانچر فایرفاکس هنوز کامل نیست و فعلا در مرحله نسخه بتا یا همان نسخه آزمایشی به سر می برد.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام
    من پیام داده بودم از طریق فرم تماس با ما . لطفا اگه میشه جواب بدید .
    ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *