کُری جدید HTC برای سامسونگ ! گلکسی S5 همانند چسب زخم است !

کُری جدید HTC برای سامسونگ ! گلکسی S5 همانند چسب زخم است !
  • 1392/12/7
  • سهیل دارائی
  • 2

هنوز ساعاتی از معرفی پرچمدار جدید برند سامسونگ ؛ یعنی اسمارت فون گلکسی S5 در کنگره جهانی موبایل بارسلون نگذشته بود که تعدادی از کارکنان برند اچ‌ تی‌ سی وارد گود شدند و سریعا نسبت به گلکسی S5 سامسونگ واکنش نشان دادند.اما شاید برای شما جالب باشد که بدانید ماجرا از چه قرار بود !

02

در گام نخست ؛ آن ها شروع کردند به تبیلغ پرچمدار جدید برند خود و به افرادی که قصد خرید پرچمدار جدید برند سامسونگ را داشتند هشدار دادند و توصیه می کردند که از این کار سرباز زنند و به انتظار رونمایی از پرچمدار جدید برند HTC بنشینند.پس از این حمله اول ؛ حمله دوم شروع شد ! اکانت رسمی توئیتر برند HTC جایی بود که شکل دهنده حمله دوم علیه پرچمدار جدید برند سامسونگ بود. Jason Mackenzie ؛ که سمت مدیر بخش ایالات‌ متحده‌ برند اچ‌ تی‌ سی را یدک می کشد ؛ در توئیتی جنجال برانگیز ؛ تصویری از نسخه طلایی رنگ گلکسی S5 را منتشر کرد که در این تصویر ؛ نسخه طلایی رنگ گلکسی S5 با چسب زخم موجود در جعبه کمک های اولیه قیاس شده بود ! اگر بخواهید بدانید که اصل تصویر از کجا آورده شده بود و متعلق به چه شخصی بود باید اذعان کنم که ؛ اصالتا تصویر متعلق به اکانت Joanna Stern ( جوانا استرن ) که یکی از فعالان وال‌ استریت ژورنال است می باشد.نحوه این قیاس هم در نوع خود جالب است !

Capture

آن ها برای رسیدن به هدف خود نسخه طلایی رنگ گلکسی S5 را انتخاب کردند.با کمی دقت و تمرکز روی الگوی سوراخ مانند کاور پشتی گلکسی S5 طلایی رنگ ؛ آن را به نمای رویی چسب زخم ها تشبیه کرند.گمانه زنی ها در رابطه با این اقدام برند HTC همچنان ادامه دارد و عده ای معتقدند که دلیل اصلی این اقدام از سوی برند HTC این بوده است که ؛ به زودی شاهد نسخه‌ طلایی رنگ پرچمدار جدید این برند خواهیم بود.البته با بدنه تمام فلزی و شباهت هایی به آیفون 5S طلایی برند اپل !

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
    1. واکنش پپ گواردیولا وقتی گلکسی اس۵ رونمایی شد!
      (فقط محض خنده)
      عکس کلیک کنید.
      http://pro.uploadpa.com/?file=139368681589973_11.jpg

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *