تصاویر گرفته شده توسط دوربین اسمارت فون Samsung Galaxy S5 کیفیتی فوق العاده دارند !

تصاویر گرفته شده توسط دوربین اسمارت فون Samsung Galaxy S5 کیفیتی فوق العاده دارند !
  • 1392/12/17
  • سهیل دارائی
  • 0

Glam_Galaxy-S5_White_022

بدون اغراق و هر گونه جانب داری ؛ باید اعتراف کنم که یکی از ویژگی های برجسته و تحسین بر انگیز اسمارت فون Samsung Galaxy S5 ؛ دوربین 16 مگاپیکسلی تعبیه شده در آن است.این دوربین ؛ توانسته است رشد چشم گیری در قیاس با دوربین های 13 گاپیکسلی پرچمداران قبلی این برند در سال 2013 میلادی داشته باشد و در نسبت با آن ها کاملا ارتقا یافته است ! حقیقتا ؛ دو اسمارت فون  Galaxy S4 و Galaxy Note 3 برند کره ای سامسونگ ؛ با دوربین 13 مگاپیکسلی ای که برایشان تعبیه شده است اقدام به عکس برداری با کیفیت بسیار بالایی می کنند و جزئیات و دقت بالایی نیز در تصاویر عکس بردارش شده توسط دوربین آن ها به چشم می خورد.اگر برند سامسونگ بخواهد در جاده پیشرفت گام بردارد ؛ این خواسته طبیعی است که کاربران در پرچمدار 2014 این برند ( یعنی همین اسمارت فون Galaxy S5 ) دوربینی با امکانات خارق العاده تری را بخواهند ! و البته گویا همین نیز شده است ! و ما بهبودهای فراتری را از دوربین 16 مگاپیکسلی اسمارت فون Galaxy S5 در قیاس با دوربین سایر پرچمداران قبلی برند سامسونگ دیده ایم.جالب است بدانید که ؛ کارمندان Mobile-review در پایگاه اینترنتی خود ؛ چند تصویر عکس برداری شده توسط دوربین 16 مگاپیکسلی اسمارت فون Galaxy S5 را قرار داده اند که گویا این دوربین موجبات شگفت آن ها را فراهم کرده است !

Capture

Capture

اگر به تصاویر نمونه ؛ که قرار داده شده است نگاهی داشته باشیم ؛ به وجود حالت‌ های گوناگون تصویر برداری در اسمارت فون Galaxy S5 پی خواهیم برد.شاید در ذهنتان این سوال پیش آید که این حالت ها چه هستند ؟! در پاسخ به این سوال باید اذعان کنم که این حالت ها ؛ شامل Selective Focus یا همان فوکوس انتخابی ؛ ((که به شما امکان فوکوس بر روی قسمتی خاص از تصویر چه در هنگام ثبت تصویر و چه بعد از آن را می دهد)) ؛ Panning Shot یا همان ثبت متحرک ((که چندین تصویر پشت سر هم را ثبت می نماید که از ترکیب آن ها با هم و همچنین نگه داشن سوژه اصلی در تصاویر آن هم در قسمت مرکز تصویر ؛ تصویری جالب برایتان فراهم می آورد ! )) ؛ Drama Shot یا همان  ثبت درام ((که در این حالت قطاری از تصاویر را پشت سر هم از سوژه اصلی در حال حرکت می گیرد و با ادغام آن ها ؛به شما جهت نمایش موقعیت‌ های مختلف همان سوژه ؛ تصویری در یک قاب ثابت ارائه می کند)) و +HDR که طبیعتا یک ورژن ارتقا یافته و بهبود یافته از HDR معمولی می باشد و به خوبی در اسمارت فون Galaxy S5 به کار گرفته شده است.باید اذعان کنم که به لطف دوربین 16 مگاپیکسلی اسمارت فون Galaxy S5 در تصاویر ؛ خبری از نویز دیجیتال نیست و جزئیات ثبت شده نسبتا در سطح بالایی قرار دارند.

Capture

Capture

باید اضافه کنم که از آن جایی که تصاویر نمونه گرفته شده توسط دوربین 16 مگاپیکسلی اسمارت فون Galaxy S5 که در پایگاه اینترنتی Mobile-review درج شده است توسط خود برند سازنده یعنی سامسونگ نبوده است ؛ نمی توان تنها به این تصاویر اکتفا کنیم و عملکرد نهایی دوربین این پرچمدار جدید برند سامسونگ را تنها در این عکس ها خلاصه کنیم ! با عنایت به بهبود فراوان ایجاد شده در این دوربین 16 مگاپیکسلی نسبت به سنسور 13 مگاپیکسلی اسمارت فون های گلکسی اس 4 و نوت 3  ؛ انتظارات بسیار بالایی را از دوربین 16 مگاپیکسلی اسمارت فون Galaxy S5 برای کاربران به وجود خواهد آورد.

» منبع : sammobile  «

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *