از هر پنج آیفون فعال شده، یکی آیفون 5S است

از هر پنج آیفون فعال شده، یکی آیفون 5S است
  • 1392/12/18
  • بهراد جاود
  • 0

تحقیقات جدیدی که از میکس پنل منتشر شده است نشان می دهد که آیفون 5S اکنون ۱۹.۳۱ درصد از تمام آیفون های فعال شده را تشکیل می دهد. این مدل از آیفون در حال پیشی گرفتن از آیفون 4S است که توسط ۲۳ درصد از کاربران آیفون استفاده می شود. آیفون 5 با ۳۲.۶۵ درصد در مقام اول این لیست قرار دارد. علت برتری آیفون 5 در تعداد مصرف کننده چندان هم ناشناخته نیست، به هر حال این آیفون اولی مدلی بود که با صفحه نمایش ۴ اینچی عرضه شد و توانست توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. این موضوع نشان می دهد که اگر آیفون بعدی طبق شایعات صفحه نمایشی ۴.۵ یا ۴.۷ اینچی داشته باشد مثل آیفون 5 با استقبال خوبی مواجه خواهد شد.

iPhone_5S

آیفون 4 هنوز ۱۶ درصد از آیفون های فعال شده را تشکیل می دهد و در پایین ترین مقام این لیست هم آیفون 5C قرار دارد. کمی بیشتر از ۶ درصد از کاربران آیفون از مدل پلاستیکی این دیوایس استفاده می کنند. این خبر از شرایط نه چندان خوب آیفون 5C می دهد که می تواند برای اپل خبر نگران کننده ای باشد.

MixPanel

در حال حاضر آیفون هایی که در صدر جدول محصولات اپل قرار دارند در ابتدا آیفون 5S به عنوان سردم دار آیفون ها است و بعد از آن آیفون 5C به عنوان یک آیفون حد میانی و در انتها نیز آیفون 4S به عنوان مدل حد پایین و ارزان قیمت می باشد.

مرجع: phonearena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *