معرفی اپلیکیشن هایی برای کنترل و خرید و فروش بهتر

معرفی اپلیکیشن هایی برای کنترل و خرید و فروش بهتر
  • 1393/3/1
  • زهرا معبودی
  • 1

یکی از کارهایی که ما در روز شاید چند بار انجام دهیم این است که مایحتاج خود را از فروشگاه های مختلف دریافت کنیم. البته الان کاری به این نداریم که روش خرید شما چگونه است و یا اینکه برای خرید چه پروسه ای را طی می کنید. امروز می خواهیم به شما ابزارهایی را معرفی کنیم که به راحتی می تواند پروسه خرید شما را مدیریت کند! بگذارید اطلاعات بیشتر در مورد این اپلیکیشن ها را به طور مناسب از طریق معرفی اختصاصی آن ها دریافت کنیم:

تخفیف باز

 

تخفیف باز نام نرم افزاری است که به طور اتوماتیک می تواند تخفیفاتی که در سایت های مختلف ارائه می شود را شناسایی کند و در اختیار شما قرار بدهد تا در صورتی که این محصولات مایحتاج شما هستند با قیمت مناسب تری از فروشگاه های معتبر اینترنتی آن ها را دریافت کنید. طریقه کار با این برنامه این است که وقتی یک لیست تخفیف را مشاهده کردید می توانید تا 6 ساعت بعد از آن این برنامه را بدون نیاز به اتصال به اینترنت مشاهده کنید

 

کترینگ غذا مذا

اگر روزی مسافر مشهد شدید می توانید با استفاده از برنامه کترینگ غذا مذا  از منوهای غذایی رستوران های مختلف به همراه قیمت های متفاوت آن اطلاع پیدا کنید. این برنامه یکی از کامل ترین برنامه های اطلاع رسانی با قیمت دهی لحظه ای است که می توانید از آن در مشهد استفاده کنید.

قیمت

برنامه اندروید قیمت یکی از برنامه هایی است که به طور کاملا به روز به شما اطلاعاتی در مورد سرویس ها و کالاهای خاصی می دهد. قیمت پروازهای داخلی، طلا و ارز، و حتی برخی کالاهای دیجیتالی و … همه از جمله سرویس هایی است که این برنامه در اختیار شما قرار می دهد. گفتنی است این برنامه روی اکثر گوشی های اندرویدی نصب شده و تایید شده است.

کالایاب رایگان

 این برنامه هم شبیه به برنامه قیمت ها عمل می کند با این تفاوت که دامنه کالاهای آن گسترده تر است. شما می توانید با استفاده از این برنامه در کنار برنامه قیمت تمرکز بهتری روی نرخ اجناس و خدمات بازار داشتهرباشید.

 نبض بازار

 برنامه نبض بازار  یکی از پر نصب ترین برنامه هایی است که تا کنون روی گوشی های اندرویدی ایرانی ها برای مقایسه و اطلاع رسانی از قیمت ها نصب شده است. در برنامه نبض بازار  شما می توانید به راحتی قیمت های مختلف را بازرسی کنید و از طرفی به صورت آفلاین برنامه را دنبال کنید. از طرفی می توانید با اشتراک گذاری قیمت ها با دیگران از طرق مختلف سایرین را هم از قیمت ها مطلع کنید

 My shopping list

com.kamax.shopping_list1

برنامه My shopping list  در واقع برنامه ای اندرویدی برای مدیریت دخل و خرج های شماست که می توانید از طریق آن روی خرج کردن هایتان تمرکز بهتری داشته باشید و به طور بهینه خرج کنید.

 Barcode Scanner

com.google.zxing.client.android0

 برنامه Barcode Scanner   هم یک همیار بسیار خوب برای شما در فروشگاه هاست. با استفاده از این برنامه روی گوشی های اندرویدی می توانید به راحتی با اسکن کردن بارکد ها قبل از هر چیز از قیمت های واقعی محصولات خبردار شوید.

امید که بتوانید با استفاده از این برنامه ها روی خرید های خود تمرکز بهتری داشته باشید و بتوانید در هزینه ها صرفه جویی کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *