خبرخوش برای صاحبان اکسپریا Z، ZL، ZR و تبلت Z! آپدیت اندروید کیت کت در راه است!

خبرخوش برای صاحبان اکسپریا Z، ZL، ZR و تبلت Z! آپدیت اندروید کیت کت در راه است!
  • 1393/3/2
  • سهیل دارائی
  • 1

گویا سرانجام برند سونی به یاد کاربرانی که از اسمارتفون های پیشین این برند بهره می برند افتاده و قصد دارد آپدیت سیستم عامل اندروید 4.4 کیت کت را برای این محصولات نیز عرضه کند. اکنون صاحبان اسمارت فون های Xperia Z ، Xperia ZL ،Xperia ZR و همچنین صاحبان تبلت Xperia Tablet Z می توانند خوشحال باشند؛ چرا که به زودی سونی با ارائه آپدیت هایی، طعم استفاده از اندروید 4.4 کیت کت را به آن ها خواهد چشاند!

Capture

اسمارت فون های Xperia Z ، Xperia ZL ،Xperia ZR و همچنین تبلت Xperia Tablet Z در حال حاضر به صورت پیش فرض، از سیستم عامل اندروید 4.3 (Jelly Bean) بهره می برند.

شاید همین الآن به سراغ اسمارت فون و تبلت خود بروید و پس از رجوع به قسمت دریافت آپدیت آن متوجه شوید که فعلا خبری از آپدیت جدید نیست! البته جای نا امیدی نیست چرا که طبق وعده های سونی در چند روز آینده شما قادر به دریافت این آپدیت خواهید بود.

Capture

سونی قرار است در آپدیت جدید خود در کنار معرفی سیستم عامل اندروید 4.4 کیت کت به کاربران، بهبودهایی نیز در اپلیکیشن های اختصاصی و رابط کاربری ایجادکند. گفتنی است که سونی حتی در این آپدیت جدید SmartBand SWR10  را از قلم نینداخته است و آپدیت جدید با SmartBand SWR10 کاملا سازگار خواهد بود. حتی قرار است در آپدیت جدید ارائه شده از سوی سونی، شاهد اپلیکیشن هایی چون Messaging Email, Battery Stamina Mode و PlayStation app باشیم!

Capture

در انتها نیز خبری خوش برای صاحبان Xperia T2 Ultra, Xperia E1, وXperia M2 سونی داریم! طبق وعده های داده شده از سوی این برند ژاپنی، مدتی پس از ارائه آپدیت اندورید 4.4 کیت کت برای دستگاه‌های سری Z، نوبت به دریافت این آپدیت برای صاحبان Xperia T2 Ultra, Xperia E1, وXperia M2 سونی خواهد رسید.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام من سونی z دارم.بروزش کردم شد۴٫۴ الان موقع فیلم برداری میزنه اخطار فیلم برداری نمیکنه ولی عکس میگیره مشکل از کجاس؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *