معرفی کلکسیونی از برنامه های اندروید برای مدیریت فایل های PDF

معرفی کلکسیونی از برنامه های اندروید برای مدیریت فایل های PDF
  • 1393/3/4
  • زهرا معبودی
  • 2

این روزها کتاب های الکترونیکی روز به روز در حال انتشار بیشتر و بیشتر هستند و شما می توانید کتاب های الکترونیکی را با قیمت مناسب تری نسبت به کتاب های چاپی خریداری کنید و روی گوشی و تبلت خود منتقل کرده و بعد مشاهده کنید! اما خب با توجه به اینکه کتب الکترونیکی به صورت کتب موبایل و یا نرم افزار و یا فایل PDF تولید می شوند شما باید ابزار لازم برای خواندن را داشته باشید.

در این مطلب می خواهیم به شما کمک کنیم تا بتوانید ساده ترین کتابها در قالب PDF را با گوشی و تبلت باز کنید. بسیاری از گوشی های هوشمند هستند که برنامه آفیس را پشتیبانی می کنند و می توان به راحای با آن ها این فایل ها را باز کرد اما گاهی این کار مقدور نیست و نیاز به برنامه های نصبی پی دی اف خوان دارید تا بتوانید به بهترین شکل این کتب را مطالعه کنید. امروز لیستی از بهترین برنامه های اندرویدی را در نظر گرفته ایم که می تواند به خواندن فایل های PDF شما کمک کند.

Adobe Reader

Adobe Reader

همانطور که می دانید معروف ترین برنامه پی دی اف خوان در ویندوز Adobe Reader  است که قدرتمند ترین برنامه تحت ویندوز برای مطالعه فایل پی دی اف است اما شرکت سازنده این برنامه نسخه موبایلی این نرم افزار هم برای کاربران اندروید ایجاد کرده که تمام قابلیت های Adobe Reader  ویندوز را به اندروید آورده تا کار با آن در تبلت و گوشی ها از پیش برای کاربران آشنا باشد.

 

PDF Document Scanner

PDF Document Scanner

گاهی اوقات شما می خواهید فایل های کاغذی تان را از طریق گوشی تان مورد مطالعه قرار دهید این کار باید توسط اسکنر های مرسوم صورت بگیرد. یعنی شما صفحات کاغذ را با اسکنر تبدیل کنید و بعد آن ها را به فایل پی دی اف تبدیل کنید. اما PDF Document Scanner یک راه حل ساده و میانبر است. شما با این نرم افزار و از طریق دوربین گوشی تان می توانید از جزوات وکتب خود عکس بگیرید تا این برنامه آن ها را در گوشی به فایل PDF تبدیل کند و شما بتوانید به راحتی آن ها را بخوانید.

 

Fill and Sign PDF Forms

Fill and Sign PDF Forms

بسیاری از اوقات شما در اینترنت می خواهید فرمی پر کنید و مجبورید که این فرم ها را که به صورت پی دی اف است را اول پرینت کنید و بعد از آن فرم را پر کنید و دوباره اسکن کرده و بعد به فایل پی دی اف تبیدل کنید اما برنامه Fill and Sign PDF Forms که برای سرویس های اندرویدی ایجاد شده است به شما امکان می دهد فایل های پی دی اف را ویرایش کنید و فرم ها را پر کنید و بعد به همان صورت ذخیره کنید. با استفاده از این برنامه هیچ نیازی به این ندارید که بخواهید فایل را اول چاپ و تکمیل و بعد اسکن کنید.

 

PDF Reader

PDF Reader

این برنامه هم چیزی شبیه ادوب ریدر است که امکان خواندن و مدیریت فایل های پی دی اف را به شما می دهد و می تواند با حجم بسیار کمی که دارد، روی اغلب گوشی ها به خوبی جواب دهد. برای خواندن پی دی اف توصیه ما به شما یا PDF Reader  و یا ادوب ریدر است که البته مورد دوم از نظر کاربردی بهتر و ساده تر است.

 

Foxit Mobile PDF

Foxit PDF

 

برنامه Foxit Mobile PDF هم یکی از برنامه های مشهور است که به شما کمک می کند به راحتی بتوانید، فایل های پی دی اف را باز کنید و بخوانید. هم اکنون سه برنامه در حال رقابت برای خواندن پی دی اف هستند که هنوز از نظرسادگی و کارایی هیچ کدام به پای ادوب ریدر نرسیده اند اما شما می توانید با توجه به سلیقه خود این سه را نصب کنید و بعد بهترین را انتخاب کنید.

برنامه هایی که به شما معرفی شد همه به این دلیل کارایی دارند که شما می توانید استفاده های متنوعی برای تولید و مدیریت فایل های پی دی اف به آسان ترین شیوه با آن ها داشته باشید. اگر شما هم در رده اندروید دارای برنامه های کاربردی و مناسبی هستید می توانید با ما در میان بگذارید تا برای انتشار آن ها اقدامات لازم را انجام دهیم.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
    1. متاسفیم که این مطلب نظر شما رو جلب نکرده. ازتون درخواست داریم لطفا شما برنامه‌های مورد نظرتون رو به ما معرفی کنید تا ما در سایت در اختیار مخاطبان قرار بدیم.

      موفق باشید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *