L9 II و G Pro Lite بزودی کیت کتی می شوند!

L9 II و G Pro Lite بزودی کیت کتی می شوند!
  • 1393/3/6
  • سهیل دارائی
  • 0

همان طور که انتظار می رفت، برند ال جی قید تهیه بسته بروز رسانی اندروید 4.3 (Jelly Bean) را برای دو اسمارت فون L9 II و G Pro Lite زده و در اقدامی جالب، بسته های بروز رسانی  اندروید 4.4.2 (کیت‌ کت) را برای این دو اسمارت فون مذکور تهیه کرده است.

طبق استناد بر پیج رسمی فیسبوک شاخه ایتالیایی برند ال جی، اسمارت فون L9 II تا هفته های آتی موفق به دریافت بسته های بروز رسانی  اندروید 4.4.2 (کیت‌ کت) خواهد شد و پس از آن نوبت به بروز رسانی اسمارت فون G Pro Lite خواهد رسید. البته شایان ذکر است که  کاربران اهل اسلواکی اذعان کرده اند که در حال حاضر بسته های بروز رسانی  اندروید 4.4.2 (کیت‌ کت) برای اسمارت فون L9 II ال جی موجود است و آن ها موفق به ارتقا سیستم عامل اسمارت فون خود به نسخه جدید شده اند.

Capture

همان طور که می دانید، اندروید 4.4.2 (کیت‌ کت) جدیدترین ورژن این سیستم عامل محبوب است که بهبود هایی در زمینه نگهداری شارژ باتری و رفع مشکلات ورژن قبلی در آن اعمال گشته است.گفتنی است که ال جی در این بسته بروز رسانی، قابلیت اختصاصی KnockCode ال جی را نیز گنجانده است. در انتها لازم به ذکر است که تا به حال اسمارت فون های اپتیموس جی، جی2 و جی فلکس ال جی موفق به دریافت بسته های بروز رسانی  اندروید 4.4.2 (کیت‌ کت) شده اند.

» منبع : gsmarena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *