پایبندی به اصول اخلاقی، چه نقشی در امنیت وب فارسی دارد؟

پایبندی به اصول اخلاقی، چه نقشی در امنیت وب فارسی دارد؟
  • 1393/4/14
  • محسن پاك نيت
  • 0

ما عاشق فهم و ادب و معرفتیم
ما خاک قدوم هر چه زیبا صفتیم

***
از زشتى کردار دگر خسته شدیم
محتاج کمی مردانگی و معرفتیم

سلام؛

سوم خردادماه ۱۳۹۳، مطلبی برای شما نوشتیم و وعده دادیم که به زودی تغییراتی در پوسته مجله اینترنتی گویا آی‌تی اعمال خواهد شد. قرار بود گروه طراح، پوسته جدید را به همراه امکانات تازه و بهبودهایی در عملکرد، تا تاریخ ۱۶ خرداد به ما تحویل دهند. اما متأسفانه با وجود مهلت بیشتری که به طراح دادیم، به دلیل بدقولی و عدم پایبندی به تعهدات توسط مجری طرح و عدم تحویل قالب تا به امروز، مجبور به قطع همکاری با آن گروه شدیم.

گرچه گروه مجری از لحاظ فنی بسیار توانمند است اما متأسفانه اخلاق کاری و اصول حرفه‌ای را زیر پا گذاشته و علاوه بر عدم اجرای بندهای قرارداد و فسخ یکطرفه قرارداد، ما را حدود یک ماه منتظر گذاشت و از لحاظ زمانی و مالی، ضرر بسیاری را به ما تحمیل کرد.

این موضوع باعث شد تا به امروز اقدام جدیدی در راستای تغییر قالب مجله انجام ندهیم. اما امیدواریم به زودی بتوانیم خواسته شما مبنی بر تغییر قالب فعلی مجله را به انجام برسانیم.

در ادامه، ذکر این نکته لازم است که پایبندی به اصول اخلاقی در دنیای مجازی، موجب تقویت اعتماد در وب فارسی شده و امنیت و آرامش و پیشرفت را به همراه خواهد داشت. بنابراین، امیدواریم فضای وب فارسی از عناصر بی‌تعهد و بی‌مسئولیت پاک شود؛ چرا که حضور اینگونه گروه‌ها، باعث خدشه‌دار شدن اعتماد در وب فارسی و تحمیل ضررهای مختلف به فعالان خدوم، مسئولیت‌پذیر و تلاشگر این فضا می‌گردد.

سربلند و سلامت باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *