تنها 100 دلار برای یک Samsung Gear Fit

تنها 100 دلار برای یک Samsung Gear Fit
  • 1393/4/16
  • بهرام مرتاضی
  • 0

هم اکنون که شما در حال خواند این خبر هستید، اولین بسته از محصولات ساعت مچی هوشمند اندرویدی در حال ارسال برای مشتریان است.گویا زمان آن فرا رسیده است که رقابت در این زمینه نیز آغاز شود. این اتفاق هم اکنون با خرید یک Galaxy Gear Fit با نصف قیمت سایر تولید کنندگان نظیر Amazon و Best Buy روی می دهد.

اگر شما مشتاق به خرید یک Gear Fit هستید، قیمت 99.99 دلار بهترین فرصت برای خرید یکی از آنهاست.

این ساعت مچی هوشمند در اصل برای تمرینات و تحرکات بدنی طراحی شده است. در این محصول از صفحه نمایش بزرگ و خصوصیاتی مانند میکروفون و دوربین که در سایر ساعت مچی های هوشمند Samsung نظیر Gear و Gear 2 وجود داشت صرف نظر شده است. با جفت کردن این دستگاه با یکی از گوشی های هوشمند Samsung شما می توانید تعداد گام هایی را که برداشته اید یا نبض خود و چیزهای دیگری را مشاهده کنید.

samsung-gear-fit-aa-19-of-20

ما در مورد موقتی بودن یا نبودن این تخفیف اطلاعی نداریم، اما اگر این قیمت ثابت Samsung باشد این شرکت فقط خود را به عنوان رقیب در بازار ساعت های هوشمند اندرویدی پیش رو خواهد داشت. البته Samsung ماه ژوئن با عرضه Samsung Gear Live در Google I/O ما را شگفت زده کرد. Gear Live و LG G Watch هر دو به گونه ای برنامه ریزی شده بودند که هفتم جولای به دست سفارش دهنگان برسند (یعنی امروز). البته امروز Motorola Moto 360 هم برای عرضه در سال آینده رونمایی شد.

در روزهای آینده اخبار Gear Fit را دنبال کنید تا اطلاعات کامل تری نسبت به آن به دست آورید. اگر شما یکی از Samsung Gear Fit ها را می خواهید به Amazon و Best Buy هم سر بزنید و از قیمت ها آگاه شوید.

منبع خبر

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *