با بسته بروزرسانی Nokia Cyan، همینک ویندوز فون خود را به ویندوزفون 8.1 بروزرسانی کنید

با بسته بروزرسانی Nokia Cyan، همینک ویندوز فون خود را به ویندوزفون 8.1 بروزرسانی کنید
  • 1393/4/16
  • سهیل دارائی
  • 0

پس از عرضه بروزرسانی سیستم عامل ویندوز فون 8.1، شاهد به وجود آمدن تغییرات اساسی و بزرگ در آن بودیم که نمی توان از کنار آن به سادگی عبور کرد.قطعا کاربرانی که از سیستم عامل ویندوز فون 8 بهره می بردند، پس از بروزرسانی به نسخه 8.1، تجربه متفاوتی از این سیستم عامل را خواهند داشت.

WP8.1

 جالب است بدانید که پس از تصمیم کمپانی مایکروسافت، مبنی بر انتشار بروزرسانی ویندوزفون 8.1، برخلاف رویه پیشین این کمپانی که نخستین بار بروزرسانی را بر روی پرچمداران و ویندوزفون های رده بالای خود انجام می داد، این بار در نقطه مقابل، شاهد بروزرسانی ویندوزفون 8.1 بر روی ویندوزفون نه چندان گران قیمت Nokia Lumia 625 هستیم!

از قرار معلوم، هم اکنون فعلا تایوان،‌اسپانیا و فنلاند سه کشوری هستند که قادر به دریافت بسته بروزرسانی ویندوزفون 8.1 می باشند.مایکروسافت اعلام داشته است که این روند بروز رسانی فعلا در مرحله آزمایشی است و اگر کاربران در این سه کشور عمل بروزرسانی ویندوزفون 8.1 را به خوبی و با موفقیت پشت سر گذارند، انتشار بروزرسانی ویندوزفون 8.1 در سایر کشورها نیز شروع خواهد شد.

درپایان شاین ذکر است که، بسته بروزرسانی Nokia Cyan شامل بهبود عملکرد اپلیکیشن Creative Studio، بلوتوث ورژن 4، پشتیبانی کامل از LE و اضافه شدن کُنتُرلر تنظیمات صفحه نمایش است.

» منبع : gsmarena «

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 0 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *