تقلب هواوی از روی دست اپل! رابط کاربری Emotion 3.0 این برند با iOS 7 مو نمی زند!

تقلب هواوی از روی دست اپل! رابط کاربری Emotion 3.0 این برند با iOS 7 مو نمی زند!
  • 1393/4/23
  • سهیل دارائی
  • 0

به تازگی رابط کاربری جدید برند چینی هواوی یعنی، Emotion 3.0 سر و صدای زیادی به پا کرده است.جالب است بدانید که این رابط کاربری جدید بیش از آن که زاییده ذهن طراحان این برند باشد، یک نسخه کپی شده کاملا واضح از iOS است!

در همان نگاه نخست به رابط کاربری Emotion 3.0، استفاده از رنگ های روشنِ زنده جلب توجه می کند و ما را به فکر این می اندازد که به احتمال فراوان هواوی در این مورد الهاماتی از Jony Ive داشته است که مورد عنایت اسکات فورستال و استیو جابز نیز بوده است.

اگر نگاهی به “شماره گیر” طراحی شده برای این رابط کاربری جدید داشته باشیم، متوجه می شویم که این شماره گیر دقیقا همان پس زمینه سفید رنگ استفاده شده در شماره گیر آیفون می باشد.

h

البته کار به همین جا ختم نشده است و رابط کاربری Emotion 3.0 دچار تغییر و تحولاتی در فونت ها شده است.علاوه بر آن تغییرات دیگری نیز مانند جابجایی گزینه‌ های مختلف در این رابط کاربری جدید به چشم می خورد.

به طور کلی اگر رابط کاربری Emotion 3.0 را با نسخه قبلی خود مورد مقایسه قرار می دهیم، به استفاده بیش تر رنگ ها پی می بریم.گویا هواوی این رابط کاربری جدید را با جعبه مداد رنگی اشتباه گرفته است!

h

شایان ذکر است که تصاویر درج شده، تصاویر رسمی رابط کاربری Emotion 3.0 نیست و تا به حال منبع موثق و رسمی ای مهر تایید بر آن نزده اند.

اگر به سایز صفحه تنظیمات کمی بیش تر دقت کنیم، درخواهیم یافت که این تصاویر مربوط به پرچمداری با نمایشگر سایز بزرگ است.همان طور که می دانید پرچمدار جدید این برند، با نام Huawei Honor 6 معرفی شد که در آن خبری از وجود رابط کاربری Emotion 3.0 نبود، و رابط کاربری استفاده شده در آن، Emotion 2.3 می باشد.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *