طرح مفهومی تبلت نکسوس 8

طرح مفهومی تبلت نکسوس 8
  • 1393/4/24
  • مبين
  • 0

google-nexus-81

تا کنون شایعات بسیاری درباره تبلت نکسوس 8 گوگل منتشر شده است از جمله آن ها می توان به ساخته شدن این تبلت توسط شرکت HTC اشاره کرد.

اکنون یک طرح مفهومی از تبلت نکسوس 8 گوگل که توسط Vishal Bhanushali طراحی شده است و در دنیای مجازی منتشر گشته است که برخی از ویژگی های این تبلت را نیز نمایان کرده است.

شایعه شده است که این تبلت دارای یک صفحه نمایش 8.9 اینچی با وضوح 2560 در 1600 پیکسل، پردازشگر 64 بیتی NVIDIA Tegra K1 و رَم 2 گیگابایتی است.

google-nexus-82

دیگر گمانه زنی ها پیرامون سخت افزار این تبلت نوظهور، شامل دوربین عقبی 8 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 3 مگاپیکسلی و حافظه ذخیره سازی داخلی انتخابی 16GB, 32GB و 64GB است که با اسلات کارت microSD قابل ارتقا نیز می باشند اما سقف حافظه پشتیبانی آن ها تعیین نشده است.

همچنین ممکن است که تبلت نکسوس 8 با سیستم عامل اندروید 5.0 L عرضه شود که اگر این گونه باشد شاید در پاییز امسال این تبلت را مشاهده کنیم!

گفته شده است که رنج قیمتی این تبلت زیر 400 دلار است و قیمت دقیق آن میان 349 تا 399 دلار است که بستگی به مقدار حافظه داخلی دارد. انتظار می رود که به زودی تصاویر واقعی و مشخصات دقیق از این تبلت منتشر شوند.

Vishal Bhanushali

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *