لذت عکاسی در سرعت بالا به کمک اپلیکیشن “camera trigger”

لذت عکاسی در سرعت بالا به کمک اپلیکیشن “camera trigger”
  • 1393/4/29
  • سهیل دارائی
  • 0

شاید شما نیز به این مسئله فکر کنید که عکاسی در سرعت بالا آن هم در نبود دوربین حرفه ای، کار بسیار سختی است و تصویر ثبت شده نهایی چنگی به دل نخواهد زد.

از طرفی نیز شاید شما ابزار کار مناسب داشته باشید و دوربین سریع و فلاش مناسبی نیز به همراه داشته باشید اما باز هم از شکار لحظه ها غافل شوید و نتوانید زمان بندی درستی جهت ثبت عکس مورد نظرتان داشته باشید.

اینجاست که اپلیکیشن “camera trigger” در نقش ناجی شما ظاهر می گردد! این اپلیکیشن کارا که به دست “MIOPS” طراحی گشته است، به شما اجازه خواهد داد تا با لذت فراوان به عکاسی با سرعت بالا بپردازید.

miops

گفتنی است که اپلیکیشن “camera trigger” به صورت خودکار به دوربین های DSLR متصل می شود و آن را مانند یک شکارچی منتظرِ شکار، آماده سازد! این اپلیکیشن به دوربین DSLR دستور می دهد تا در هنگام شناسایی هرگونه نور، حرکت و صدای مورد نظر اقدام به ثبت تصویر نماید.

دیگر با کمک اپلیکیشن “camera trigger”، شما حتی قادر به ثبت لحظات وقوع رعد و برق نیز هستید.گفتنی است که در نسخه “Ultimate” امکان کنترل از راه دور به وسیله بلوتوث بر روی دیوایس های پلتفرم اندروید و iOS نیز وجود دارد.

همچنین این اپلیکیشن پس از عکس برداری به شما اجازه ادیت و ویرایش تصویر را نیز می دهد.یکی از نکات جالبی که در این بین به چشم می خورد آن است که شما حتی می توانید به این اپلیکیشن دستور دهید زمانی که هوا رو به تاریکی می رود اقدام به عکس برداری نماید.

به طور کل به یاری اپلیکیشن “camera trigger”، شما دیگر نیازی نیست در کمین سوژه ها مدت ها به انتظار بنشینید و مدام به ساعت مچی خود نگاه کنید!

در انتها باید خاطر نشان شویم که نسخه “Basic unit” این اپلیکیشن 189 دلار و نسخه “Ultimate” آن نیز 229 دلار قیمت دارد و در ماه سپتامبر میلادی شاهد عرضه این اپلیکیشن خواهیم بود.

» منبع : engadget «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *