کلاینت مخصوص اینستاگرام در ویندوز 8 با قابلیت آپلود عکس

کلاینت مخصوص اینستاگرام در ویندوز 8 با قابلیت آپلود عکس
  • 1393/5/2
  • پرهام مارزلو
  • 6

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بین‌المللی و پرطرفدار می‌باشد و روزانه هزاران و یا حتی میلیون‌ها کاربر در آن به آپلود عکس‌های خود و همچنین تماشای عکس‌های دیگران مشغولند. علاوه بر قابلیت آپلود عکس، اینستاگرام به کاربرانش اجازه می‌دهد تا عکس‌های خود را به فیلترها و افکت‌های مختلف ویرایش کرده و به بهترین شکل ممکن در بیاورند. اما یکی از مشکلات کاربران در استفاده از اینستاگرام، امکان آپلود عکس آن است؛ کاربران نمی‌توانند حتی از بلاگ شخصی اینتساگرام در ویندوز عکس آپلود کنند و فقط باید از طریق گوشی خود این کار را انجام دهند.

InstaPic این مشکل کاربران را به خوبی حل کرده است. این برنامه در واقع کلاینت غیر رسمی اینستاگرام بر روی ویندوز 8 و RT است که با امکانات و ویژگی‌های خوبی ارائه شده است.

Insta-Pic-Giveaway-copyInstapic به صورت رایگان در فروشگاه ویندوز در دسترس کاربران قرار گرفته است. این برنامه تمامی امکاناتی را که می‌توان از یک کلاینت رسمی انتظار داشت را به کاربران ارائه می‌دهد. به کمک این برنامه می‌توانید علاوه بر گشت و گذار در فضای اینستاگرام، به ویرایش عکس‌های خود و آپلود آن‌ها بپردازید.

رابط کاربری یک برنامه (بخصوص برنامه‌ی یک شبکه اجتماعی)، بسیار مهم و تاثیرگذار در نظر کاربران است و بنده به شخصه پس از استفاده از این برنامه از رابط کاربری زیبای آن لذت بردم. از ابتدای کار که با ورود به اکانت خود آغاز می‌شود تا زمانی که می‌خواهید عکس‌های خود را آپلود کنید با تصاویر و جلوه‌های جذابی روبرو خواهید شد.

InstaPic_Login

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، در ابتدا برنامه از شما می‌خواهد تا با نام کاربری و رمز عبور خود وارد اکانت کاربری شوید. اولین بار است که می‌خواهید از سرویس اینستاگرام استفاده کنید؟ نگران نباشید! گزینه‌ی Register جهت ثبت نام نیز در این صفحه گنجانده شده است و برای این کار نیازی به خروج از محیط برنامه نخواهید داشت.

پس از ورود به اکانت کاربری، هوم‌اسکرین اصلی شما به نمایش در می‌آید. در این هوم‌اسکرین، هر مدت یکی از عکس‌های شما به صورت رندوم به نمایش در می‌آید(شکل مقابل). این عکس ممکن است از افرادی که دنبال می‌کنید باشد و یا یکی از عکس‌های پربازدید در شبکه اینستاگرام. برای امکانات بیشتر به سمت راست حرکت می‌کنیم.

InstaPic_Mainدر بالا٬ یک نوار که شامل گزینه‌های خانه٬ پروفایل، جست و جو٬ پیدا کردن دوستان و به روز رسانی صفحه می‌باشد. البته این نوار به وسیله‌ی کلیک راست نمایان خواهد شد. در پایین نیز، عکس‌های تایملایت شما به صورت کاملا مرتب در کنار هم قرار گرفته اند.

AppBarبا کلیک بر روی هر عکس می‌توانید آن را در اندازه اصلی و بزرگ مشاهده کنید و همچنین گزینه‌هایی همچون لایک، به اشتراک گذاری در شبکه‌های مختلف و نظر‌دهی را در اختیار داشته باشید. نکته‌ی جالب در اینجا، امکان دانلود عکس مربوطه در ویندوز خود و ذخیره آن در هارد درایو خود، می‌باشد. عکس‌ها را می‌توانید در شبکه‌های فیس‌بوک، توییتر و یا به وسیله ایمل به اشتراک بگذارید.

InstaPic_Commentبرای آپلود عکس کافیس بر روی گزینه‌ی دوربین عکاسی در بالای صفحه و سمت چپ کلیک کنید. با اینکار می‌توانید عکسی را از هارد درایو خود در اینستاگرام ذخیره کنید و یا همان لحظه به وسیله‌ی دوربین جلو عکسی از خود بگیرید و آن را در شبکه اینستاگرام آپلود کنید.

Uploadپس از انتخاب عکس، باید آن را مطابق شکل زیر قیچی کنید و سپس آنرا به وسیله‌ی افکت‌ها و فیلتر‌های اینستاگرام ویرایش کنید و به شکل دلخواه خود در بیاورید. آخرین مرحله کلیک بر روی گزینه آپلود و بارگذاری آن در شبکه اینستاگرام می‌باشد. البته می‌توانید به جای آپلود عکس در اینستاگرام، فقط آن را در هارد دستگاه خود ذخیره کنید.

InstaPic_Crop

Effects

برنامه Instapic به صورت رایگان در فروشگاه مایکروسافت و برای کاربران ویندوز 8 و RT قرار گرفته است و ما نیز در حین تست برنامه با مشکل و باگ خاصی مواجه نشدیم.

لینک برنامه در فروشگاه (حجم 5.5 مگابایت)

لینک منبع مطلب

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 6 دیدگاه
  1. عزیز دل ما که نمی تونیم به ویندوز استور وارد بشیم
    لطفا بفرمایید که چطور میشه وارد استور بشیم

    1. سلام امیر جان…این مطلب جهت معرفی برنامه است و در مورد ورود به ویندوز استور نیست… برای دسترسی به ویندوز استور از مقالات دیگری می‌توانید استفاده کنید.. با تشکر

    2. سلام
      با فیلتر شکن فری گیت میتونی استور رو باز کنی

  2. دروود بر شما.من این اپ رو نصب کردم وقتی میخوام عکس رو آپلود کنم وارد قسمت افکت که میشه برنامه بسته میشه.ممنون میشم کمکم کنید

  3. سلام، بنده هم همین مشکل رو دارم وقتی میخوام عکسو آپلود کنم برنامه بسته میشه؟؟؟؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *