12 شهریور گلکسی نوت 4 خواهد آمد!

12 شهریور گلکسی نوت 4 خواهد آمد!
  • 1393/5/10
  • بهراد جاود
  • 0

در گزارش جدید Korean Times ادعا شده که گلکسی نوت 4 روز 12 شهریور ماه معرفی خواهد شد، یعنی درست چند روز قبل از IFA 2014. بر اساس شایعات سامسونگ سخت در تلاش است که نوت 4 را قبل از معرفی آیفون‌های جدید توسط رقیب خود یعنی شرکت اپل معرفی کند. پیش‌بینی شده اپل هم به زودی دو آیفون جدید یکی 4.7 اینچی و دیگری 5.5 اینچی را عرضه خواهد کرد.

Galaxy Note 4

اما اینطور که مشخص است عرضه زود هنگام گکلسی نوت 4 فقط بخشی از نقشه‌های سامسونگ برای این دیوایس است. از آن مهم‌تر این است که سامسونگ در ساخت نوت 4 سنگ تمام گذاشته است. منابع آگاه اذعان کرده اند که گلکسی نوت 4 ویژگی‌های بسیار بهتری نسبت به گلکسی اس 5 خواهد داشت. گفته شده که این فبلت دارای صفحه نمایش OLED و 5.7 اینچی خواهد بود در حالی که یک مدل نوت 4 با صفحه نمایش OLED منحنی هم در حال ساخت است. یادتان باشد که سال گذشته همین شایعه در مورد نوت 3 هم منتشر شد ولی گویا امسال سامسونگ از پس ساخت پنل‌های مورد نیاز به تعداد کافی بر خواهد آمد.

علاوه بر همه این موارد، پیش‌بینی می‌شود که نوت 4 دارای فریم فلزی خواهد بود که این برای سامسونگ یک تغییر بزرگ به حساب می‌آید. همچنین نوت 4 قرار است اولین اسمارت فونی باشد که به یک سنسور ماوراء بنفش مجهز خواهد بود که می‌تواند سطح تابش UV را اندازه‌گیری کند. دست آخر به نظر می‌رسد نوت 4 از یکی از پردازنده‌های کوالکام (به احتمال زیاد Snapdragon 805) نیرو خواهد گرفت.

بد نیست این را هم در نظر داشته باشید که هنوز نمی‌توان به طور قطعی هیچ کدام از اطلاعات ذکر شده در بالا را تایید کرد و برای اخبار رسمی همچنان باید منتظر ماند.

مرجع: PhoneArena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *