Sony Xperia C3 فقط 323 دلار!

Sony Xperia C3 فقط 323 دلار!
  • 1393/5/10
  • شهریار علی اصغر خانی
  • 0

تبلیغات سونی پیرامون اسمارت فون سلفی اش را به یاد دارید؟ گفتنی است که این اسمارت فون جدید به صورت رسمی با نام Xperia C3 در ماه جولای معرفی می شود و ابتدا تنها در چین عرضه خواهد شد.

جالب اینجاست که حتی پیش از معرفی رسمی این گوشی هوشمند قیمت آن معلوم شده و در ماه آگوست در خرده فروشی ها به فروش می رسد.

گوشی هوشمند Xperia C3 توسط JD یکی از بزرگترین خرده فروشی های آنلاین چینی در لیست فروش قرار داده شده است.گفتنی است که Xperia C3 با قیمت 323 دلار یا 241 یورو در چین عرضه میشود.

شاید 323 دلار قیمت گذاری مناسبی به نظر برسد، اما ممکن است سونی در نقاط دیگر دنیا آن را با قیمت بیش تری به فروش برساند، به هر حال بازار چین بسیار رقابتی است و از دستگاه های ارزان قیمت و با کیفیتی اشباع شده است، به همین دلیل است که برند های بزرگ مانند سونی نیز مجبور به پایین نگه داشتن قیمت ها در این بازار کزایی می باشند!

gsmarena_001

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می فرمایید، Xperia C3 با رنگ های سیاه، سفید و نعنایی عرضه خواهد شد. از مشخصات فنی این گوشی هوشمند می توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت 720 پیکسل، دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی اشاره داشت.جالب است بدانید که هر دو دوربین تعبیه شده را فلاش LED همراهی می کند! یک فلاش در پشت و یک فلاش در پنل جلویی این اسمارت فون جای گرفته است.

همچنین یک پردازنده چهار هسته ای 1.2 گیگاهرتزی اسنپ دراگون 400 همراه با رم یک گیگابایت و حافظه داخلی 8 گیگابایت، باتری 2500 میلی آمپرساعتی و اندروید 4.4 کیت کت نیز از دیگر مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری این اسمارت فون می باشند.

[ منبع : gsmarena ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *