معرفی نرم افزار ترفند های تولید محتوا

معرفی نرم افزار ترفند های تولید محتوا
  • 1393/5/11
  • زهرا معبودی
  • 0

همانطور که می دانید این روز ها ایجاد یک وب سایت ساده هزینه چندان زیادی ندارد اگر بخواهید از نظر قالب یک قالب آماده انتخاب کنید، و یا اینکه از دامنه های ir خریداری کنید! اما شاید مهم ترین چیزی که به سایت شما ارزش می دهد و می تواند شما را در زمره بزرگترین وب سایت ها بکشاند، چیزی جز محتوای عالی نباشد. محتوای وب سایت این روزها از اهمیت بسیاری برخوردار شده است و می توان موفقیت صد در صدی را در میان آن جست.

اولین گام را برای شما کاربرانی که دوست دارید محتوای عالی داشته باشید ما براداشته ایم و با راه اندازی وب سایت ادمین یار، در حال کمک به شما هستیم. اما بسیاری از دوستان هم هستند که علاقه دارند با نرم افزارهای اندرویدی، این نکات را بیاموزند. ما در فروشگاه ادمین یار، بخش اپلیکیشن هایمان را راه اندازی کرده ایم و بدین طریق می توانید نرم افزارهای آموزشی را با قیمت کمتر از بازار خریداری کنید.

نرم افزار ترفند های تولید محتوا یکی از نرم افزار هایی است که به دو صورت نسخه رایگان و هزینه دار طراحی شده است. در نسخه رایگان بخشی از کتابی را که توسط نویسندگان ادمین یار تهیه شده است قرار داده ایم و در نسخه پولی این محتوا را تکمیل کرده ایم.

com.Aidin.AdminYarDemo1

زمانی که شما این نرم افزار را دانلود کنید می توانید در قسمت های نارنجی رنگ محتوای موجود را مطالعه کنید. رابط کاربری این نرم افزار بسیار راحت است و در آن سعی شده به گونه ای ادمین یار را به کاربر تفهیم کند. از سویی خدمات ما برای کسانی که واقعا فهم پیشرفت در وب را پیدا کرده اند، و اهمیت تولید محتوا را می دانند قرار داده ایم که کافیست با ما تماس بگیرند.

در نسخه هزینه دار شما با پرداخت اندکی پول می توانید نکاتی را بیاموزید که روز به روز با اتکا به آن ها پیشرفت وب سایت خود را بیشتر کنید.

شما با مراجعه به فروشگاه ادمین یار به آدرس shop.adminyar.ir  در بخش اپلیکیشن ها نسخه آزمایشی را دانلود کنید و در صورت تمایل به اطلاعات کلیدی بیشتر و مفید تر، نسخه اصلی را خریداری کنید

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *