گوگل در شرف جدا کردن سرویس عکس از “+Google” است

گوگل در شرف جدا کردن سرویس عکس از “+Google” است
  • 1393/5/11
  • بهرام مرتاضی
  • 0

GOOGLE-01032013

سرویس عکس +Google به همراه ابزارهای ویرایشی اش تقریباً مفیدترین قسمت شبکه اجتماعی گوگل است و اکنون زمزمه های جدا شدن این بخش برای فعالیت به عنوان سرویس جدا به گوش می رسد. به گزارش Bloomberg گوگل در حال تبدیل کردن سرویس عکس  گوگل پلاس به محصولی است که افرادی که حتی حساب کاربری گوگل پلاس ندارند بتوانند از آن استفاده کنند.

با ترک کردن Vic Gundotra رئیس گوگل پلاس و اعلام نشدن زمان دقیق عرضه محصول نام برده شده در کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O، ماه هاست که آینده گوگل پلاس در هاله ای از ابهام قرار دارد.

Vic-Gundotra

این در حالی است که سرویس عکس گوگل پلاس طی یک سال گذشته آپدیت های فراوانی را دریافت کرده است، در حالی که خیلی از سرویس های دیگر این شرکت تغییری را به خود ندیدند. Bloomberg هم چنین عنوان کرده است ترک Gundotra پایان گوگل پلاس بوده است.

گوگل سال هاست که سرویس عکس خود را در Picasa داشته است اما امکانات موجود در سرویس عکس گوگل پلاس عملاً کارکرد Picasa را تحت الشعاع قرار داد و Picasa با فرستاده شدن کاربرانش به سوی سرویس عکس گوگل پلاس، در سال 2013 غیرفعال شد اما اکنون به نظر می رسد زمان بازگشت فرا رسیده باشد.

منبع خبر

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *