هوآوی برای رویدادش در IFA 2014 دعوتنامه ارسال کرد

هوآوی برای رویدادش در IFA 2014 دعوتنامه ارسال کرد
  • 1393/5/13
  • بهراد جاود
  • 0

کمتر از یک ماه دیگر به IFA 2014 زمان باقی مانده، رویدادی که از 5 تا 10 سپتامبر (14 تا 19 شهریور) در برلین آلمان برپا خواهد شد. انتظار می‌رود در این رویداد دیوایس‌ها و فناوری‌های جدید و شگفت انگیزی رونمایی شوند.

Huawi

اخیرا شرکت هوآوی دعوتنامه مطبوعاتی خود برای رویدادش در IFA 2014 را منتشر کرده است. پیش‌بینی می‌شود هوآوی در این رویداد دیوایس‌های جدید خود را معرفی کند و با توجه به آنچه در این دعوتنامه نوشته شده است به نظر می‌رسد که در این رویداد باید منتظر Ascend Mate 3 هم باشیم.

چهارم سپتامبر در برلین به هوآوی بپیوندید تا خبرهای هیچان انگیزی از هوآوی بشنوید، خبرهایی که برای افراد بیشتری در سراسر دنیا تجربه لذت سرعت، طراحی و شخصی‌سازی در فناوری را «ممکن می‌سازند».

Huawi

قبلا شایعاتی شنیده بودیم مبنی بر اینکه هوآوی در ماه سپتامبر Ascend Mate 3 را معرفی خواهد کرد، ضمن اینکه عکس موجود در این دعوتنامه به نوعی به یک فبلت بزرگ اشاره دارد.

طبق شایعات، Ascend Mate 3 دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی با وضوح 1920 در 1080 پیکسل است و 2 یا 3 گیگابایت رم خواهد داشت. دوربین پشتی آن 13 مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین جلویی آن یک دوربین 5 مگاپیکسلی می باشد، ضمن اینکه این فبلت از ابتدا از اندروید 4.4 کیت کت نیرو می‌گیرد.

هنوز خبر رسمی‌ای در مورد این فبلت از هوآوی منتشر نشده ولی تا کمتر از یک ماه دیگر همه چیز مشخص می‌شود.

مرجع: Geeky-Gadget

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *