نسخه آزمایشی دیگری از iOS ! اپل رسما نسخه آزمایشی پنجم iOS 8 را منتشر ساخت

نسخه آزمایشی دیگری از iOS ! اپل رسما نسخه آزمایشی پنجم iOS 8 را منتشر ساخت
  • 1393/5/14
  • شهریار علی اصغر خانی
  • 0

گفتنی است که روز دوشنبه، اپل شروع به انتشار پنجمین نسخه بتا از سیستم عامل iOS 8 برای توسعه دهندگان iOS کرد. در میان تغییرات این نسخه می توان به اضافه شدن نشانگر قابلیت تماس از طریق Wi-Fi برای کاربران اپراتور T-Mobile اشاره کرد.

Capture

این قابلیت اضافه شده در حالی است که کاربران T-Mobile پیش تر نیز قابلیت تماس از طریق Wi-Fi را در اختیار داشتند اما حالا دیگر با اضافه شدن این نشانگر، آنها از وجود کامل قابلیت تماس از طریق Wi-Fi در iOS 8 مطمئن هستند.

علاوه بر رفع اشکالات معمول نسخه پیشین و بهبود کلی، تغییراتی دیگر نیز در نسخه بتا پنجم iOS 8 به چشم می خورد، از جمله آن ها می توان به تغییر نام Home Data به HomeKit در بخش حریم شخصی واقع شده در قسمت تنظیمات، حذف کنترل روشنایی صفحه از بخش تنظیمات تصویر پس زمینه، وجود صدای جدیدی که پس از ارسال پیام صوتی به بخش messages پخش می شود، داده های اسپیرومتری اضافه شده به HealthKit و مسیر راحت تر و آسان تر برای مرتب سازی که در بخش Setting > General > Restrictions اضافه شده است، اشاره داشت.هم چنین می توانید با کشیدن انگشت خود روی صفحه به راحتی Spotlight را باز کنید.

Capture

گفتنی است که بروز رسانی بعدی مخصوص توسعه دهندگان برای روز ۱۵ آگوست همزمان با انتشار ششمین بتا iOS 8 برنامه ریزی شده است.سرانجام نسخه نهایی iOS 8 باید در ماه اکتبر برای عرضه آماده باشد، زمانی که احتمالا مصادف با معرفی آیفون نسل ششم اپل همراه خواهد بود.

[ منبع : phonearena ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *