Oppo N1 mini با دوربین انقلابی 24 مگاپیکسلی اولترا اچ دی در راه است!

Oppo N1 mini با دوربین انقلابی 24 مگاپیکسلی اولترا اچ دی در راه است!
  • 1393/5/14
  • سهیل دارائی
  • 0

پبج رسمی فیسبوک برند Oppo ، که مربوط به شاخه کشور هند این برند می شود اخیرا خبر ساز شده است و محصولی جدید با نام ” Oppo N1 mini” را معرفی نموده است.

شیوه معرفی این محصول نیز در نوع خود جالب است چرا که پس از درج تصویری از این اسمارت فون، دو عبارت “مینی سایز” و “سرگرمی های فراوان” نیز به همراه آن قید شده است.

n1m

در قسمت فوقانی تصویر منتشر شده نیز از زبان Oppo قید شده است که دوربین انقلابی 24 مگاپیکسلی اولترا اچ دی در راه است! البته این اسمارت فون در ماه مه میلادی رونمایی شده بود اما تا به حال خبری از عرضه آن نبود.

شاید همه تصورمان بر این باشد که این اسمارت فون با توجه به ادعای برند سازنده مجهز به یک دوربین 24 مگاپیکسلی خواهد بود، اما باید اذعان کنیم که خبری از وجود دوربینی 24 مگاپیکسلی در Oppo N1 mini نیست!

در حقیقت Oppo N1 mini مجهز به یک دوربین 13 مگاپیکسلی چرخان می باشد که قادر است از کاور پشتی این اسمارت فون به پنل جلویی آن بچرخد و به کاربر اجازه دهد تا از یک لنز علاوه بر عکس برداری از سوژه ها توسط دوربین پشتی، با همان لنز تصاویر خود سلفی نیز تهیه کند.در حقیقت این دوربین هم به عنوان دوربین پشتی کارایی دارد و هم به عنوان دوربین دوم!

شنیده ها حاکی از آن است که لنز این دوربین به دست برند سونی ساخته شده است و اندازه سنسور آن معادل 1/3.2 اینچ است.گفتنی است که این دوربین 13 مگاپیکسلی با توجه به قابلیت Super Zoom تعبیه شده در آن، به شما اجازه تهیه تصاویری 24 مگاپیکسلی را می دهد.این قابلیت پیش تر نیز در اسمارت فون Oppo Find 7 به کار رفته بود.

از مشخصات فنی این اسمارت فون نوظهور می توان به نمایشگری 5 اینچی با کیفیت تصویر 1280در720 پیکسل و تراکم پیکسلی 294ppi اشاره داشت.پروسسور (پردازنده) هشت هسته ای MediaTek نیز در این اسمارت فون خودنمایی می کند.

همچنین وجود یک گیگابایت حافظه رَم و باتری 2140 میلی‌ آمپرساعتی از دیگر مشخصات این اسمارت فون نوظهور است.در انتها شایان ذکر است که تا به حال هیچ صحبتی از نحوه قیمت گذاری و تاریخ عرضه Oppo N1 mini مطرح نگشته است.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *