قاتل ها هم از Siri کمک می گیرند!

قاتل ها هم از Siri کمک می گیرند!
  • 1393/5/23
  • سهیل دارائی
  • 0

شاید داستان جنایتکاران ساده و ناشی را بارها و بارها شنیده باشید اما جنایتکار داستان امروز ما حکایت دیگری دارد! به احتمال فراوان چهره یک جنایتکار که با ماسکی صورت خود را پنهان کرده است در ذهن شما نقش بسته است اما میان جنایتکاران و قاتلان با دنیای ابزارهای همراه نتوانسته اید پلی برقرار کنید.

جالب است بدانید که جنایتکار داستان امروز ما، دستیار صوتی اپل را به عنوان شریک جرم خود انتخاب کرده است!

Accused-murderer-asks-Siri-to-hide-his-roommate

ماجرا به دیروز برمی گردد که طی آن ابعاد تازه تری از پرونده “Pedro Bravo” که دانشجوی دانشگاه فلوریدا است آشکار شده است. این دانشجو، از متمهان اصلی قتل همکلاسی وی، “Christian Aguilar” که در سال 2012 به قتل رسیده است به شمار می رود.

جالب است بدانید که شواهدی به دست آمده است که Pedro Bravo، در شب حادثه به سراغ Siri رفته و عبارت “I need to hide my roommate” (من نیاز به پنهان کردن هم اتاقی ام دارم) را پرسیده بود. مدارک جدیدی نیز به دست آمده است که حکایت از روشن شدن فلاش آیفون وی به مدت 48 دقیقه، آن هم در شب وقوع قتل Christian دارد.

گفتنی است که “location data” (داده های مکانی) آیفون Pedro Bravo نیز با آن چه که خود اعتراف کرده است در آن شب حادثه کجا بوده است مطابقت ندارد.

Pic_1

اما بد نیست بشنوید از پاسخ شریک جرم این متهم ریف اول! سیری در پاسخ به این سوال کزایی، از Pedro Bravo سوال کرده است که به دنبال چه نوع مکانی هستید؟ مرداب، مخازن، یا ریخته‌گری فلز؟

گویا اپل پس از متوجه شدن از این ماجرا و جهت پیشگیری از هرگونه مشکلات قانونی احتمالی، به سیری فرمان داده است تا در پاسخ به این سوال عجیب، عبارت “What, again” (چی؟ دوباره بگو!) را نشان دهد.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *