خبری از عرضه بازی The Crew برای PS3 نیست! دلیل چیست!؟

خبری از عرضه بازی The Crew برای PS3 نیست! دلیل چیست!؟
  • 1393/5/23
  • سهیل دارائی
  • 0

جالب است بدانید که بازی جدید The Crew قرار است برای PC و کنسول های بازی PS4 ، Xbox 360 و Xbox One عرضه گردد. هرچه گشتیم نتوانستیم نام کنسول بازی PS3 رابیابیم! بنابراین صاحبان PS3 نمی توانند بازی The Crew را روی کنسول خود اجرا نمایند.

the_crew

اما به راستی چرا خبری از عرضه بازی The Crew برای PS3 نیست!؟ اگر بخواهیم خیلی خلاصه به این سوال پاسخ دهیم باید اذعان کنیم که، بازی The Crew یک بازی “open world” (جهان آزاد) است و با توجه به گرافیکی که این بازی جدید دارد شاید انتظارِ عرضه آن برای کنسول های قدیمی تر، انتظار بی جایی است.

اما شاید این سوال در ذهنتان جرقه بزند که با توجه به این شرایط، چرا بازی The Crew برای Xbox 360 عرضه می گردد؟ ولی خبری از PS3 نیست!؟ Ubisoft در پاسخ به این سوال اذعان داشته است که کارِ ساخت و طراحی  The Crew، برای کنسول بازی Xbox 360 ساختاری مشابه به PC داشته است و بنابراین The Crew میهمان صاحبان کنسول بازی Xbox 360 نیز خواهد بود.

البته توضیحات به همین جمله ختم نشد و نماینده ای از Ubisoft مجبور شد تا در Kotaku بیانه ای منتشر نماید که در متن آن اشاره شده است که، باتوجه به این که تمرکز اصلی ساخت این بازی برای نسل جدید کنسول ها بوده است، به اجبار Ubisoft این بازی را برای کنسول های نسل قدیم پورت کرده است.

نماینده Ubisoft در توضیحات دیگری اذعان داشته است که سعی و تلاش آن ها بر انتخاب کنسولی بوده است که از لحاظ سخت افزاری، بیشتر شبیه به سخت افزار کنسول های نسل جدید باشد که سرانجام Xbox 360 انتخاب شده است.

» منبع : vg247 «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *