پرچمدار جدید سونی، Xperia Z3 معرفی شد!

پرچمدار جدید سونی، Xperia Z3 معرفی شد!
  • 1393/6/13
  • سهیل دارائی
  • 1

سونی IFA 2014 را طوفانی آغاز کرد، این برند در جریان برگزاری این مراسم در شهر برلین آلمان، جدیدترین پرچمدار خود را با نام تجاری Xperia Z3 به همگان معرفی نمود.

این پرچمدار جدید سونی که مجهز به نمایشگری 5.2 اینچی است، می تواند وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل را برای کاربران به ارمغان آورد. جالب است بدانید که مغز متفکر این اسمارت فون نو ظهور را پروسسور (پردازنده) چهار هسته ای Snapdragon 801 با فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز تشکیل می دهد.

sony-xperia-z32

سونی در این اسمارت فون از چیپ گرافیکی Adreno 330 نیز بهره برده است. وجود 3 گیگابایت حافظه رَم، 16 گیگابایت گنجایش ذخیره سازی داخلی، پشتیبانی از microSD جهت ارتقا حافظه تا سقف 128 گیگابایت و سیستم عامل اندروید نسخه 4.4 کیت کت از دیگر ویژگی های این پرچمدار جدید به شمار می رود.

sony-xperia-z3-3

شایان ذکر است که دوربین اصلی Xperia Z3، یک دوربین 20.7 مگاپیکسلی است و سونی برای دوربین دوم این پرچمدار از یک دوربین 2.2 مگاپیکسلی استفاده کرده است. گفتنی است که دوربین اصلی این محصول جدید مجهز به زوم دیجیتال 8X، قابلیت HDR و قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K می باشد که یک فلاش LED نیز در کنار آن تعبیه شده است.

sony-xperia-z31

دوربین دوم 2.2 مگاپیکسلی Xperia Z3 نیز قادر است تا با کیفیت HD به ضبط فایل های ویدئویی بپردازد و فیلم هایی با کیفیت 1080p در اختیار کاربر قرار دهد. اگر به دو ویژگی ضد آب بودن و ضد گردوغبار بودن اسمارت فون اهمیت می دهید، باید اذعان کنیم که سونی در این محصول نیز این دو ویژگی را رعایت کرده و Xperia Z3 نیز گواهینامه IP65 و IP68 را دریافت نموده است.

در انتها باید خاطر نشان شویم که برند سونی تا به حال از نحوه قیمت گذاری این پرچمدار جدید و بازارهای عرضه کننده آن هیچ اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

» منبع : geeky-gadgets «

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. خواهشا یک نقد و بررسی حرفه ای هم از ظهور سری z یعنی از z,z1,z2وz3 هم بگذارید، تا هنگام خرید تفاوت های این 4 محصول رو بهتر متوجه بشیم.اگه این نقد و بررسی از تمام جهات باشه که خیلی بهتر میشه.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *