Metal Gear Collection 2014 چیست؟!+تاریخ انتشار Metal Gear Solid V: Phantom Pain

Metal Gear Collection 2014 چیست؟!+تاریخ انتشار Metal Gear Solid V: Phantom Pain
  • 1393/6/27
  • سهیل دارائی
  • 0

همان طور که می دانید Kojima Productions و Konami سخت مشغول کار بر روی نسخه جدید سری بازی های Metal Gear هستند. به تازگی Hideo Kojima که کارِ کارگردانی و نویسندگی این نسخه از بازی نیز بر دوش اوست اعلام داشته است که طرفداران Metal Gear Solid V: Phantom Pain باید تا سال جدید میلادی، یعنی سال 2015 به انتظار بنشینند.

MGS

گفتنی است که سازندگان این نسخه جدید، از موتور بازی Fox Engine بهره برده اند. طبق اطلاعات به دست آمده، گیمرها می توانند این نسخه از بازی را بر روی کنسول های بازی PlayStation4، Xbox One، Xbox 360، PlayStation3، و البته PC تجربه نمایند.

هفته گذشته بود که Kojima در توئیتی مرموز، عبارت Metal Gear Collection 2014 را به همگان معرفی نمود و گیمرها را به کنجکاوی وا داشت. تا به این زمان گیمرها شایعات فراوانی را پیرو این توئیت نقل کردند و ذهن اکثر آن ها به سمت وجود نسخه ای خاص از این بازی کشیده شده بود.

MGS

اما جالب است بدانید که نسخه خاصی در کار نیست! عبارت Metal Gear Collection 2014 تنها به “clothing line” یا همان خط تولید لباس در رابطه با این بازی اشاره دارد! عاشقان سینه چاک سری بازی های Metal Gear می توانند زین پس با خرید این لباس ها از خط تولید لباس های Metal Gear، طرفداری و علاقه خاص خود به این بازی را به نمایش بگذارند.

MGS

» منابع : gematsu و dualshockers «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *