سرویس Hangouts حالا روی ویندوز و مک!

سرویس Hangouts حالا روی ویندوز و مک!
  • 1393/7/19
  • سهیل دارائی
  • 0

hangouts

گوگل برای این که سرویس Hangouts از دیگر سرویس های همتای خود همانند سرویس اسکایپ عقب نماند و جذب افراد بیشتری جهت استفاده از آن، تصمیم جالبی اتخاذ کرد. گوگل در جدیدترین اقدام خود، نسخه ای از سرویس Hangouts را برای مرورگر کروم منتشر کرد.

 گوگل اعلام داشته است که هدف آن ها از این کار دسترسی آسان تر کاربران به سرویس Hangouts روی دو پلتفرم ویندوز و مک بوده است. جالب است بدانید که این نسخه ویژه سرویس Hangouts، امکانات جدیدی را نیز به خود دیده است، امکاناتی از قبیلِ لیست مخاطبین، لیست چت و دریافت هشدارهای یکپارچه شده به منظور باخبر شدن کاربران از پیغام های جدید.

شایان ذکر است که چت کردن شما با دوستانتان به وسیله Hangouts ، بر روی تمامی دستگاه ها “sync ” (همگام سازی) می شود. گفتنی است که امکان برقراری تماس مستقیم  از روی دسکتاپ از دیگر ویژگی های این نسخه ویژه سرویس Hangouts به شمار می آید.

در انتها نیاز به اضافه است که طبق اطلاعات به دست آمده، نسخه ویندوزی این نرم افزار بر روی مرورگر گوگل کروم کاملا پشتیبانی شده و اختلالی در عملکرد آن دیده نشده است اما در سوی مقابل، نسخه مربوط به مک با مشکلاتی همراه است و انتظار عملکرد قابل قبولی از آن را نباید داشت.

» منبع : thenextweb «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *