پک نرم افزاری برای شیعیان غدیر دوست

پک نرم افزاری برای شیعیان غدیر دوست
  • 1393/7/21
  • زهرا معبودی
  • 3

سلام به شما دوستان همیشگی مجله اینترنتی گویا آی تی، ایام مبارک غدیر را به شما تبریک و تهنیت عرض می کنیم. با توجه به اهمیت این روز، بر آن شدیم تا کمی با اپلیکیشن های تولید شده برای این روز مبارک همراه شویم، و شما را با آن ها آشنا کنیم، چرا که هر چقدر هم با این عید و رخداد مبارک آشنا باشیم، هنوز غدیر حرف هایی برای گفتن دارد که اپلیکیشن سازهای موفق ایرانی توانسته اند، در مورد آن ها محصولاتی تولید کنند تا بینش و دید شما را افزایش دهند. در بین تمام نرم افزارهایی که در این رابطه تولید شده، ما برترین ها را برگزیده ایم. با ما تا انتها همراه باشید.

عید غدیر خم

برنامه عید غدیر خم، یکی از نرم افزارهای مطرح و کاملا رایگان است که در آن به محتوای جالبی در مورد غدیر پرداخته شده است، در این باره می توانید موسیقی های مطرح در زمینه عید مبارک غدیر، پیامک های غدیری، و البته عکس ها و توضیحات پیرامون غدیر دسترسی داشته باشید. این برنامه هم اکنون در مارکت ها به طور رایگان ارائه می شود. برای اینکه در مارکت این برنامه را به راحتی بیابید می توانید به عکس زیر توجه کنید.

عید غدیر خم

قدر غدیر

همانطور که می دانید مهمترین چیزی که از غدیر به جای مانده است، خطبه غدیر است که توسط نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله ایراد شد، کسانی که دوست دارند این خطبه را در اختیار داشته باشند می توانند به برنامه قدر غدیر مراجعه کنند. در این برنامه قدر غدیر، شما می توانید این خطبه را به زبان های مختلف در اختیار داشته باشید و احیانا برای دوستانتان در خارج از کشور ارسال کنید تا به پیام رساندن خطبه به دیگران عمل کرده باشید

com.payamghadir.activity

غدیر خم

در کنار تمام نرم افزار ها موسسه سروش بیداری غدیر خم، هم اقدام به تولید و طراحی نرم افزاری برای ارزش گذاری غدیر نموده که در این برنامه که غدیر خم نام دارد به محتوای بسیار با ارزش پرداخته اند. در این برنامه شما می توانید به انواع مقالات مرتبط با غدیر خم دسترسی داشته باشید و محتوای به روز شده ی سایت را در این نرم افزار دنبال کنید. در صورتی که مخاطب شبکه غدیر باشید هم این برنامه بخشی را داراست که می توانید این شبکه و پخش آن را به طور زنده در اختیار داشته باشید

com.ghadirekhom.activity

خطبه غدیر(صوت و متن)

برای دوست داران خطبه غدیر و آن دسته از عزیزانی که به دنبال نوای صوتی این خطبه به زبان فارسی هستند هم برنامه خطبه غدیر(صوت و متن)   پیشنهاد می کنیم. در این نرم افزار علاوه بر در اختیار قرار دادن خطبه غدیر به طور صوت و متن و به صورت فارسی، امکانات دیگری نیز قرار داده شده که از جمله آن ها می توان به علامت گذاری در متن، امکان جستجوی صوتی و متنی در بین صوت و متن اشاره کرد.

ir.appbook.khotbeyeGhadirFarsi

پیامک عید غدیر

اگر برای امروز به دنبال این هستید که برای عزیزانتان، پیامک های تبریک ارسال کنید و البته در این مورد هنوز پیامکی دریافت نکرده اید، برنامه رایگان پیامک عید غدیر   می تواند همیار خوبی برای شما باشد. بدین صورت با نصب این برنامه کلکسیونی از پیامک های مرتبط با عید غدیر را در اختیار خواهید داشت. البته علاوه بر محتوای مرتبط با عید غدیر، می توانید پیامک های عید قربان را هم در این برنامه مشاهده کنید که البته وقت آن گذشته است.

com.btlandiran.QorbanGhadir

برکه

برنامه برکه، نرم افزاری متفاوت است که به بیان واقعه غدیر در قالب داستان ها و روایات متعدد و متواتر، از کتب شیعه و سنی پرداخته است تا بتواند یاد آور خوب و متفاوتی برای این واقعه مبارک باشد. توصیه می کنیم این نرم افزار را دانلود کنید و بعد از نصب، بخش 5 داستان 5 دقیقه را حتما مطالعه کنید!

fadak.berkeh

فستیوال غدیر

برنامه فستیوال غدیر  شامل مطالبی در مورد عید غدیر است که هر فرد غیرتمند به این واقعه از آن ها باید اطلاع داشته باشد. در این باره می توان به عبادات و اعمال این روز پرداخته شده که البته این بخشی از نرم افزار است. برنامه دارای بخش های متعدد و مفیدی است که داشتن آن روی گوشی هایتان خالی از لطف نیست!

com.example.qadirfestival

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. قالب جدید خیلی افتضاحه
    ببخشید ک انقد رک میگم. ولی از وقتی قالبو عوض کردید هیچ رقبتی به بررسی مطالب سایت ندارم و صرفا به خبرنامه اکتفا میکنم

    1. سلام؛

      از نظر شما سپاسگزاریم. در هر حال بعضی افراد هم نظری کاملا مخالف شما داشته‌اند و در کل بازخوردها نسبت به قالب فعلی بسیار خوب بوده.

      قالب فعلی از لحاظ تکنولوژیکی بسیار بهتر از قالب قبلی هست و مشکلات عدیده‌ای که قالب قبلی برای ما ایجاد می کرد رو نداره.

      لطفا بگید که چه مواردی باعث شده که از این قالب ناراضی باشید و چه بهبودهایی مد نظرتونه.

      موفق باشید.

  2. سلام در رابطه با قالب بگم خوب شده ولی چون ما از زبان فارسی استفاده می کنیم باید قسمت آخرین خبر های به سمت راست و قسمت نظرات و تبلیغات و …که در سمت راست می باشد به سمت چپ انتقال بیابد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *